رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی باید به قرآن و اهل بیت(ع) توجه داشته باشند، گفت: جلسات تفسیر قرآن باید رواج یابد.

جلسات تفسیر قرآن باید رواج یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در گردهمایی فعالان مهدویت که قبل از ظهر جمعه در سالن همایش مجتمع آموزشی فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، اظهار کرد: وهابیت معتقد است که نباید به غیر از خدا متوسل شد و توسل به انبیا و امامان را شرک می‌دانند.

وی گفت: پرچمداران مهدویت باید از آیه ۱۰۱ سوره آل‌عمران به عنوان الگویی برای ترویج آموزه‌های مهدوی استفاده کنند.

این مفسر قرآن کریم افزود: کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند بدانند خود امام عصر(عج) به آنان اجازه فعالیت در این عرصه را داده و این را افتخاری بزرگ برای خود بدانند.

وی با بیان اینکه در کنار فعالیت‌های مهدوی باید به قرآن نیز پرداخته شود، تصریح کرد: نباید در جامعه ما قرآن و اهل بیت(ع) از یکدیگر جدا باشند، و با وجود هزاران هیئت مذهبی نباید تعداد تشکیل جلسات تفسیر قرآن بسیار کم باشد.

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه انسان هر اندازه که قرآن را مطالعه کند مطالب جدیدی را می‌تواند به دست آورد، افزود: جلسات تفسیر قرآن باید رواج یابد.

جمع آوری ۴۵۰ میلیارد تومان زکات

رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه در سال جاری ۴۵۰ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده است، گفت: فعالان عرصه مهدویت تنها نباید بر روی یک موضوع خاص تمرکز کنند و باید در همه عرصه‌ها فعالیت داشته باشند.

وی در سخنان خود اظهار داشت: کسانی که در سمت و مسئولیتی قرار دارند باید هر زمانی که شخصی توانمندتر از خود را می‌بینند آن پست را به او تحویل دهند و هیچ‌گاه به جایگاه خود دل نبندند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.