تحولات منطقه

۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳
کد خبر: ۲۸۶۵۹۲

روز گذشته دکتر روحانی در جمع فرمانداران از برخی انتقادها به دولت ابراز گلایه مندی کرد

واکنش تند کیهان به سخنان دیروز رئیس جمهور
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان با عنوان "باده‌فروش از کجا شنید؟!"نسبت به این سخنان واکنش تندی کرده است.دراین سرمقاله آمده است:

آقای دکتر روحانی را با سابقه ۳۷ ساله از حضور نزدیک در عرصه سیاسی پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران، می‌توان و باید یک سیاستمدار کارکشته و سرد و گرم چشیده تلقی کرد ولی متاسفانه، برخی از مواضع ایشان با آنچه از یک سیاستمدار برجسته و مخصوصا در کسوت شریف روحانیت انتظار می‌رود فاصله زیادی دارد و به این نگرانی دامن می‌زند که شاید رئیس‌جمهور محترم کشورمان را شماری از مشاوران ناهمدل و ناهمراه احاطه کرده باشند و مواضع مورد اشاره دستپخت همین مشاوران ناهمدل- و یا دستکم نابلد- باشد. دراین‌باره اگرچه گفتنی بسیار است ولی اظهارات دیروز آقای دکتر روحانی در «همایش‌سراسری‌فرمانداران» موضوع یادداشت پیش‌روی است که به مواردی از آن اشاره می‌شود.
۱- آقای دکتر روحانی در سخنان دیروز خود باز هم به روال همیشگی و برای چندمین بار به منتقدان دولت حمله کرد و البته این بار از عباراتی نظیر «بروید به جهنم»!، «بی‌سواد»! «کسانی که از مراکز خاص پول می‌گیرند»!، «کاسب تحریم»! و ... استفاده نکرد. حملات پی در پی آقای رئیس‌جمهور به منتقدان، این تلقی را در عرصه سیاسی کشور پدید آورده است که ایشان هرگاه در برنامه‌های دولت با نارسایی و ناکامی روبرو می‌شود و یا نشانه‌هایی از شکست و بن‌بست را احساس می‌کند به جای توضیح علت برای مردم که می‌تواند جلب حمایت و همدلی آنان را در پی داشته باشد، منتقدان دولت را که در مواردی «فرضی»! نیز هستند، به باد انتقاد و عتاب می‌گیرد.
این روال تا آنجا پیش رفته است که امروز هرگاه رئیس‌جمهور زبان به ملامت منتقدان می‌گشاید، بسیاری از مردم و مخاطبان به گونه‌ای «شرطی» نارسایی‌ها و ناکامی‌هایی را جستجو می‌کنند که دولت محترم در همان ایام با آن روبرو بوده است! و حمله آقای دکتر روحانی به منتقدان را  -‌باعرض‌پوزش- برای پوشاندن این ناکامی‌ها و نارسایی‌ها ارزیابی می‌کنند!
کاش آقای رئیس‌جمهور افرادی را بدون تابلوی نهاد ریاست‌جمهوری به میان مردم می‌فرستاد و بازتاب سخنان دیروز خود را از زبان آنها می‌شنید و چنانچه ملاحظه می‌کرد بسیاری از آنان، برخی از نارسایی‌های این روزها نظیر ناهماهنگی در افزایش قیمت بنزین، بی‌تدبیری در افزایش بهای گاز مصرفی، اظهارات چندگانه و متضاد مسئولان دولتی درباره باقی ماندن یا حذف سهمیه بنزین، بخشنامه معاون اول که تا پایان سال هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت و... را علت حمله اخیر وی به منتقدان می‌دانند و بر این باورند که توضیح رئیس‌جمهور درباره چرایی این معضلات و بی‌تدبیری‌ها ضروری‌تر از سخنان دیروز ایشان است.
۲- آقای رئیس‌جمهور در بخشی از سخنان دیروز خود می‌گوید: «اسرار کشور باید محفوظ باشد، مگر کسی در این شک دارد؟ حالا یک نصیحتی رهبر معظم انقلاب فرمودند و چون رهبر هستند باید نصیحت کنند. حالا عده‌ای راه می‌افتند و می‌گویند؛ دولت! اگر تشنه شدی باید آب بخوری یا دولت! تو به اکسیژن نیاز داری. خودمان هم می‌دانیم. افرادی که امروز مسئولیت مذاکرات را دارند از لحاظ سیاسی و عمومی و در حد فنی در سطح بالایی هستند»! درباره این بخش از سخنان ایشان گفتنی است؛
الف: ظاهرا آقای رئیس‌جمهور در این بخش از اظهارات دیروز خود دچار «سهواللسان» و خطای الفاظ شده است، چرا که ایشان به خوبی می‌دانند توصیه رهبر معظم انقلاب به دولت درباره شنیدن نظر منتقدان، فقط یک «نصیحت» نیست، بلکه توصیه حضرت ایشان یک «دستورالعمل» است که دولت و شخص رئیس‌جمهور هم به لحاظ قانونی و هم به لحاظ شرعی موظف به اجرای آن هستند. از این روی خواسته عده‌ای که به تعبیر رئیس‌جمهور «راه‌ افتاده‌اند»! و درباره روند مذاکرات و داده‌ها و ستانده‌ها توضیح می‌خواهند، یک اقدام کاملا قانونی است و فرافکنی‌ آقای دکتر روحانی، نه وجاهت قانونی دارد و نه وجاهت شرعی. اگرچه با توجه به شخصیت رئیس‌جمهور محترم می‌توان اظهارات یاد شده را به حساب خطای بیان ایشان نوشت و شاید هم به حساب عصبانیت غیرقابل توجیه وی از ناکامی در مذاکرات هسته‌ای و فاصله فراوانی که میان وعده‌های اولیه ایشان با نقطه‌ای که امروزه در آن هستند پدید آمده است...
ب: حتی اگر توصیه رهبرمعظم انقلاب را فقط یک «نصیحت» تلقی کنیم، باز هم آقای رئیس‌جمهور و دولت ایشان ملزم و مکلف به اجرای بی‌کم‌وکاست آن بوده و هستند و اساسا مقبولیت و مشروعیت همه دولتمردان و مسئولان در پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب - چه‌دستورالعمل و چه نصیحت- قابل تعریف است.
ج: حالا به توصیه حضرت آقا خطاب به رئیس‌جمهور و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که موضوع بند یاد شده است، توجه کنید؛
«همدلی لازم است، همدلی را باید به وجود آورد، همدلی را باید رشد داد. این توصیه من به همه است. الان فرصت خوبی است برای همدلی؛ یک عده‌ای مخالفند، یک عده‌ای اعتراض دارند؛ خیلی خب، مسئولین ما که مردمان صادقی هستند، مردمان علاقمند به منافع ملی‌اند، بسیار خب، یک جمعی از مخالفان را - از آن افرادی که شاخصند- دعوت  کنند، حرفهای آنها را بشنوند، ای بسا در حرفهای آنها یک نکته‌ای باشد که این نکته را اگر رعایت کنند، کارشان بهتر پیش برود؛ اگر چنانچه نکته‌ای هم نبود، آنها را قانع کنند؛ این می‌شود همدلی؛ این می‌شود یکسان‌سازی دل‌ها و احساس‌ها».
آیا هیچ عقل سلیمی می‌تواند در خیرخواهی حکیمانه این توصیه حضرت آقا برای رئیس‌جمهور و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کمترین تردیدی روا بدارد؟ آیا همدلی با مردم و از جمله منتقدان نیاز مبرم و حیاتی دولت محترم نیست؟ و یا شنیدن نقد و نظر منتقدان به قول رهبر معظم انقلاب «پیشرفت بهتر کارها» را به دنبال ندارد؟
این توصیه حکیمانه کجا و تعبیر آقای روحانی که «حالا عده‌ای راه می‌افتند و می‌گویند «دولت! اگر تشنه شدی باید آب بخوری، دولت! تو به اکسیژن نیاز داری»؟! آیا انتقاد منتقدان هسته‌ای این است که چرا دولت وقتی تشنه است آب نمی‌خورد؟ و یا،  چرا توجه ندارد که به اکسیژن نیاز دارد؟! آقای روحانی پیش از این هم در واکنش منتقدان به اقدام نابجای پیاده‌روی ‌آقای ظریف با جان‌کری صورت مسئله را تغییر داده و گفته بود «این که بگوئیم یک دیپلمات تند راه رفت یا کتش کج بود، عینکش چطور بود که حرف نشد»! و توضیح نداده بود که کدام منتقدی به کت و عینک آقای ظریف انتقاد کرده‌ بود؟! خدا بر درجات امام راحل ما(ره) بیفزاید که نه فقط انتقاد، بلکه تخطئه را نیز هدیه الهی می‌دانستند.
۳- آقای رئیس‌جمهور در توجیه خودداری از توضیح درباره جزئیات مذاکرات هسته‌ای و باخبر کردن مردم از آنچه داده‌ایم و آنچه گرفته‌ایم می‌گوید «اسرار کشور باید محفوظ باشد» و با تأکید می‌پرسد «مگر کسی در این شک دارد»؟! درباره این بخش از اظهارات دیروز آقای رئیس‌جمهور باید گفت؛
الف: بی‌تردید این سخن آقای روحانی قابل قبول و منطقی است که «اسرار کشور باید محفوظ باشد» ولی آنچه درخواست مکرر دلسوزان بوده و هست، افشای اسرار کشور نبوده و نیست، بلکه منتقدان خواستار توضیح درباره «توافق لوزان» هستند زیرا آنچه از متن توافق یاد شده - و یا به قول دولتمردان بیانیه لوزان!- برمی‌آید، از «داده‌های نقد» ما در مقابل «وعده‌های نسیه» حریف حکایت می‌کند. آنهم وعده‌های نسیه‌ای که بهتر است هرگز تحقق پیدا نکند! چرا که ماهیت این وعده‌های نسیه نیز واگذاری امتیازات بیشتر به طرف مقابل است و به عقیده نگارنده که دلایل آن هم به وضوح ارائه شده است؛ «در توافق لوزان اسب زین شده را داده‌ایم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم». خواسته بارها اعلام شده منتقدان، توضیح این «داده‌ها و گرفته‌ها» است.
آیا توضیح و خبررسانی دولت محترم درباره متن و محتوای توافق لوزان که در مقیاس بین‌المللی منتشر شده است، «اسرار محرمانه» تلقی می‌شود؟! عزیزان مذاکره‌کننده می‌گویند آنچه آمریکایی‌ها در تفسیر خود از توافق لوزان ـ فکت شیت- منتشر کرده‌اند قابل اعتماد نیست. خب! تفسیر شما از توافق یاد شده چیست؟ اینکه دیگر محرمانه نیست، هست؟! به قول حافظ؛
 سرّ خدا که عارف سالک به کس نگفت
در حیرتم که باده‌فروش از کجا شنید؟!
۴- رئیس‌جمهور محترم در سخنان دیروز خود  به انتخابات اشاره کرده و تاکید می‌کند؛
«انتخابات غیرآزاد معنی ندارد... اگر انتخابات به معنی واقعی بود می‌توانیم همه در آن رقابت سالم داشته باشیم».
ممکن است بفرمایند مگر غیر از این است که باید انتخابات آزاد داشته باشیم که باید گفت؛ حضرتعالی یک روحانی سیاستمدار و حقوقدان هستید و به یقین می‌دانید که «اصرار بر یک امر بدیهی به مفهوم و معنای تردید در آن است». جناب روحانی آیا اگر گفته شود «آراء انتخاباتی رئیس‌جمهور یازدهم باید به دقت شمرده شود» این اظهارنظر به مفهوم آن نیست که صحت شمارش آراء جنابعالی مورد تردید است؟!
دیروز بلافاصله بعد از اظهارات آقای روحانی، این بخش از سخنان ایشان که «انتخابات غیرآزاد معنی ندارد» به تیتر اول خبرگزاری‌های خارجی نظیر «دویچه وله»، «بی‌بی‌سی»، «رادیو آمریکا» و... تبدیل شد و این تفسیر را در پی داشت که سلامت انتخابات پیش‌روی در ایران مورد تردید رئیس‌جمهور این کشور است!

حسین شریعتمداری

منبع: روزنامه کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 222
  • نظرات در صف انتشار: 21
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • س IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    93 60
    باز هم نخودهراش
  • انصاري IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    بله آقاي شريعتمداري ازقديم گفتند حرف حق تلخ است.
  • حسین IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    54 40
    یکی اینوتوجیح کنه رییس جمهوره مثلا
  • رضابیک IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    26 34
    آقای مخ مخ مخ مخالف با هم افاضه فرمودند
  • شهروند IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    32 7
    با سلام عقل وبینش بعضی ها مهر وموم گردیده وقفل زده شده است
  • جوادي IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    72 55
    برداشت آقاي رئيس جمهور از جايگاه ولي فقيه تحت تاثير همنشينانشان كه در جبهه اصلاحات قرار دارند ، است . و گرنه همه مي دانند كه ولي فقيه شخص اول مملكت و دستوراتش حكم حكومتي و واجب الاجرا است. و پس از ايشان رئيس جمهور بعنوان نفر دوم و رئيس امور اجرايي قرار دارد. چه خوب است كه آقاي روحاني قبل از هر سخنراني متني را آماده كرده و پس از مشورت با ديگران از آن متن استفاده نمايند .
  • هموطن IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    64 75
    جناب شریعتمداری یعنی مورد تردید نیست چرا خودتونو به خریت میزنید
  • حسین م ه IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    89 48
    این کیهان از چی انتقاد نمیکنه ؟ازشامپوی تو خونه ما هم انتقاد میکنه
  • حسین IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    روزنامه کیهان و مطالبش فقط به درد شیشه تمیز کردن و زیر سبزی به میخورد .
  • کاکا IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    73 46
    درود بر دکتر روحانی عزیز ومرگ بر انگلیس.
  • نامراد IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    75 47
    آقای شریعتمداری شماچرا در زمان احمدی نژاد اینقدر به سر وکول خود نمی زدید ؟....شما دست از مردم بردارید همه مردم ایران عزیز رهبر بزرگ انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ایرا دوست دارند وهمیشه یه ندای ایشان لبیک خواهند گفت شما دایه داغ تر آش نشوید
  • علی رضا IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    رئیس جمهور محبوبمان دستت داریم وهرچه بگوئی به گوش جان خریداریم .زنده باد روحانی.
  • محمد IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    اقای شریعتمداری به قول احمدی نژاد اونجایی که می سوزد آب بریزید.
  • الف+ع IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    79 77
    حاج حسین به دل نگیر حسن جون کلید گم کرده عصبانیه!!
  • روح الله IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    23 18
    چیزی که عوض دارد گله ندارد.
  • ناشناس IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    60 26
    آقای رئیس جمهور باید برای تعادل فکری وذهنی خود روی صندلی بنشیند
  • گل محمد IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    آقای شریعتمداری تو را به هرکسی که می پرستی قسمت میدم شما اظهار نظر نکن.اگه حرف نزنی کسی نمیگه که لالی.خسته شدیم....
  • انگری برد IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    10 10
    حسین جان
  • d IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    15 14
    شما ها هیچ وقت درست نمی شوید آقای روحانی نمی گم
  • تب داغ IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    75 46
    ما ام دیگه خسته شدیم به والله خسته شدیم از دست این دولت در طول این چند وقت پست ریاست جمهوری تنها کار مثبتشون در زمینه بیمه سلامت بود وگرنه اوضاعمون از قبلم بدتر شد
  • 11 IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    حسین جون تاریخ مصرف حرفات گذشته جمعش کن
  • قاسم IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    61 43
    از اینها که نسنجیده حرف می زنندزیاد هستند آقای رئیس جمهور دقت کن با عصبانیت حرف نزن. آمریکا هیچ وقت مورد اطمینان نبوده است .
  • هموطن IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    آقای شریعت مداری خجالت بکش نمی خواهی بس کنی تا کمی آرامش در مملکت حاصل شود
  • نورالدین IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    66 84
    خدا وکیلی من کاری به سخنان آقای شریعتمداری ندارم ولی یک نکته خیلی مهم می خواهم پیش بینی کنم البته پیش بینی نیست بلکه برآورد وضعیت سخنان ح ر نشان می دهد وضعیتی که بنی صدر برای کشور درست کرد آن شرایط توسط ح ر دارد فراهم می شود . نمونه آن رفتن افراد به استان ها برای سخنرانی در حالی که این سخنرانی ها و به این و آن استان رفتن افراد معلوم الحال دارد برای کشور یک معضل می شود و هیچ نفع یا ضرورتی برای مردم ندارد البته منظورم هیئت دولت یا رئیس جمهور و وزرا نیست منظورم افراد فریب خورده ای است که فتنه گران دارند از آنها سوء استفاده می کنند مثل ح خ
  • محمد IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    45 44
    درمدت هشت سال تمام مشکلات براین ملت رواداشته شد.
  • محمد IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    66 59
    درمدت هشت سال تمام مشکلات براین ملت رواداشته شد.
  • حسین IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    کسی نمی خواد جلوی این روز نامه را بگیره که داره به رییس جمهور محبوب جوانان بی احترامی می کنه.
  • حسام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    91 97
    حرف حساب جواب ندارد خواهشمندیم از آقای رییس جمهور شخصا پاسخگو باشند
  • علی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    73 56
    شریعتمداری را همه میشناسند او معصوم است از بس حمایت شده اعتماد بنفس عجیبی هم ‍پیدا کرده
  • ایمان IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    سلام دست آقای رییس جمهور درد نکنه اکرچه در سال همدلی نباید از این جملات استفاده کرد ولی آقایان صبر سنگ را هم آب کردن. اتفاقااکثر مردم با سخنان ایشان موافقند آقای شریعتمداری . دیگر بس کنید انقلاب را بیش از این به خظر نیندازید همه میدانند که شماها سنگ چیز دیکه به سینه میزنید نه سنگ انقلاب
  • جلیل IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    من نمیدونم این شریعتمداری و رسایی اگه حرف نزنن آسمون به زمین میرسه، اینا فکر میکنن قیم مردمن، و مردم هیچی حالیشون نیست، خاهشا ساکت بمونین!
  • سنندجی IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    به جای این دعواهای زرگری بیاید یه فکری به حال مردم بکنید که زیر بار این همه گرانی داره کمرشون میشکنه .ویک سر این همه گرونی هم دولتها هستند.
  • صدیقه IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    با سلام .آقای شریعتمداری لطفا دیگر بس کنید حرف خودتان را از زبان مردم نزنید .ما از سخنان رییس جمهورمان ناراحت نیستیم . دستشان درد نکند . ضمنا شما که چنین سنگ حمایت از رهبری را به سینه میزنید .به فرمایشات آقا عمل کنید که فرموده اند هر حنجره ای که در جهت اختلاف افکنی کار کند بلندگوی دشمن است . ضمنا رهبرعزیز همه را دعوت به همدلی و همزبانی کرده اند .
  • رضا IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    اقای شریعتمداری حالاکه یک رئیس جمهور خوب ودلسوز داریم که به فکر مردم است افرادی ازقبیل تو که منافع انها در تحریم هست نمیگذارند که برای مردم قدمی مثبت برداشته شود زنده باد صلح زنده باد روحانی
  • علی IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    86 49
    با سلام متاسفم برای اونهاییکه چشمهاشان رابسته اند و طاقت یک انتقاد حال چه درست یا نادرست (البته که صد درصد درست هم هست )ندارند وکلماتیکه لایق خودشان است نثار دیگران می کنند.
  • رضا IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    85 76
    باز هم مثل همیشه کیهان گل کاشت اقای رییس جمهور لطفا به اعصاب خود مسلط باشند پاسخگویی در دراین دنیا اینقدر سخت است وای به حال ان دنیا
  • احمد IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    باسلام از اظهارات شريعتمداري معلوم ميشود كه ايشان دلسوزنظام نيست بلكه دل پر كينه و حسادت بي مورد جناحي و خالي كردن عقده شكت انتخابات 92 مي باشد.
  • امير قلي IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    آخه يكي نيست به اين بابا بگه اگه انقلاب نشده بود الان شغلت مگه لبو فروشي نبود؟ بس كن ديگه بابا ، اه اه اه همش انتقاد انتقاد
  • کمال IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    74 59
    مشت حسن اگرخداخواست ورییس جمهورمحترم به اهداف صلح طلبانه وگریزازخشونت نایل شدوگلوی رانت خواران راگرفت توهم همان جایی میروی که عرب نی انداخت! !!!!!!!!!!!!! زنده بادصلح وصفاوصمیمیت ومرگ برهمه جنگ افروزان خشونت طلب.
  • مقدم IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    اقای روحانی حاضریم کاسب تحریم بی سواد بر مملکت حکومت کند اما افرادی که از فتنه گرا حمایت کردن حکومت نکنند
  • بخند IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    53 54
    امان از بیکاری آدم تو فکر و خیال می بره ... بخند
  • رضا IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    افرادي مانند شريعتمداري و رسايي نماينده مجلس و دلواپسان عزيز دوره شان تمام شده است
  • afgtgt@gmail.com IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    بگیرین این روزنامه را ازاین ...
  • مقدم IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    88 81
    صدیقه خانم رئیس جمهورمون بلندگو دشمن شده
  • بینام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    اقای ش ر ی ع ت م داری چرا اینقدر عصبی هستی با کلمات بازی می کنی . شمردهت تر صحبت کن نه با عجله.
  • ای کاش . . . IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    بیایید بپذیریم شرایط ما بدتر شد و بهتر نشده. کدام خانواده ایرانی احساس رفاه داره. یادتون رفت جناب روحانی ک این دولت رو گذاشتین تدبیر و امید؟؟ ما که نه تدبیر عاقلانه ای می بینیم و نه امید به بهبود. این سرطان اونقدر رشد کرده که همه وجود مردم سمی شده. گرانی بنزین، افزایش بهای گاز، نبود کار و استخدام بای کارشناس و دانشجوها تحصیلات تکمیلی، سیاست خارجی متزلزل، وعده سر خرمن به مردم بیچاره. یادمان باشد ما همه انسانیم و ایرانی، حق ما این نیست. جز واقعیت نگفتم چون تابع حق هستم نه وشخاص
  • خرمی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    دولت میخواد از بس که اینا خرابی به بار آوردن درستش کنه ولی مگه می زارن
  • حسین IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    آقای شریعتمداری توراخدا اینقدر نوکری اجانب وصهیونیست رونکن بزار مملکت ومردم به یه آرامشی برسند چرا با اسلام وایران اینقدر دشمنی میکنی
  • حسرت به دل IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 8
    اقای شریعتمداری غیر از انتقاد کردن و دو بهم زدن کاری دیگر بلد نیستی ؟ تو نمیخوای بازنشست بشی یا پابه پای اقای جنتی داری پیش میری . در لابلای سخنانتان مرتب می گید رهبری این گفت رهبری ان گفت .بس کن دیگه مرتب از عدم توافق حرف میزنی تو این وضعیت که مردم دارن از فشار اقتصادی وبیکاری و ... له میشن حسابهای بانکی تو وهم پیاله هات روز به روز تپل تر میشه . اگه راست میگی از ثروتهای باداورده اقازاده ها و سرداران مطلب بنویس
  • حسن IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 40
    اقای شریعتمداری تورا به خدا وهرکی می پرستی ذست ازاین کارها بر دارواینقدر چوب لای چرخ نظام نگذاریدانسان نباید اینقدر منافع ومطامع خودرا در اختلاف افکنی بذاند این یعنی چه ؟این حرفهای تکراری شما به نظام -دین -ملت وکشور لطمه می زند.
  • موسوی IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    77 0
    آقای روحانی صحبتهایی کرده وآقای شریتمداری هم خیلی مودبانه و منطقی نقدی نوشته نمیدانم چرا بعضی ها هنوزبه بلوغ فکری و فرهنگی نرسیده اند وبه جای اظهار نظر وتایید یا رد توهین وبد و بیراه میگویند واقعا متاسفیم.
  • جسن IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 56
    تا افرادی مثل آقای شریعتمداری داریم مملکت رنگ آرامش نحواهد گرفت چرا که همیشه قصد تفرقه اندازی دارد مگر امسال سال هملی نیست.
  • عباس IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    15 0
    دروغ ازهرکسی سربزند بداست.واگرازدولتمردان بسیاربدتر!!!!حال خودقضاوت کنیدازروز اول ،اقای روحانی وتیم دولت چقدر ....گفته اند.
  • حاجی IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 5
    یکی به این بگه تو که ربان برای انقلابی !آن موقع که احمدی نژاد اسکناس بی پشتوانه تو با زار ریخت چرا نطقت بند اومد
  • ليلي IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 11
    اي بابا اقاي شريعت مداري!!!!!!!!!!!!! بسه تورو خدا تا كي ميخوايد با اين حرفاي پوچ با اقكار مردم بازي كنيد؟
  • ایران IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 14
    آقای شریعتمداری به همگان اثبات کردی شما فقط‌قصد تخریب دولت را داری زیرا منافعت به خطر افتاده. دوستان توجه کنند این آقا از ریز گفته های روحانی چه خوب و چه بد ایراد گرفته. این یعنی قصد تخرب دارد. ملت ایران باید پاسخ این خائنان را بدهد
  • احمد رضا IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 10
    آقای شریعتمداری این انتقاد های بی مورد را برای خودش وسیله کار وکاسبی قرار داده داده.
  • دوست IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 0
    عزیزان بدون تعصب وجناحی جواب دهید چی گرفتیم جی بمان دادند که اینقدر دست پاچه شدید همان که مادری به بچه اش گفت شب دراز است عزیزان حوصله کنید
  • ایمان IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 14
    «بروید به جهنم»!، «بی‌سواد»! «کسانی که از مراکز خاص پول می‌گیرند»!، «کاسب تحریم»! و ... زیبنده ی دوستان احمدی نژادی است که امروز خود را منتقد می دانند . 8 سال بدبختی و فلاکت ایرانیان و منزوی شدن کشورمان و... کجا بودند حضرات منتقد ؟
  • تدلیس IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    10 2
    سخنان روحانی نشان از یک بی اعتدالی دارد که در درون ایشان و اعضای کابینه اش حکمفرماست.اگر حرکات و اعمال این دولت رابررسی کنیم میبینیم که مسیری رامیروند که با اعتدال فاصله ای نجومی دارد.از تغییر و جابجایی مسولین گرفته تا فعالیتهای فرهنگ ارشاد و نهایتا صحبتهای اخیر ایشان . انتظار میرفت که با شعار تدبیر و امید،مردم احساس امید و عدالت کنند نه دچار سردرگمی و ناامیدی شوند.
  • omid IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 0
    مشکلات مملکت ما بدون تعارف وحشتناکه .. بر کسی هم پوشیده نیست.. که بدون تعارف زیر فشار اقتصادی داخلی نه خارجی از غضب خدا در نباریدن رحمت کمر شکستهایم.. اما عاشق اقتدار نظام و حکومت لطفا با جناح بازی و گفتن من هم هستم ما رو بازی ندید بوالله خسته ایم.. شما که تو طبقه اخر برج نشستی با چن تا منشی درک کردن حرف من براتون سخته.. به اون خدمت و مدیریت زمان جنگ و بعد جنگ فکر کنید به اون مردان فی السبیل الله.. کت شلوار و عطر محمدی مستتون کرده.. یه دست باشید بذار دنیا بفهمه همه ما یه حرف داریم و این یعنی غیر قابل رخنه بودن.. نه اینکه همیشه به یکی دلخوش بودن یه بار به موافق دلخوش بودن یه بار به مخالف حتی اگه دشمن سر سختش باشه دل خوش بودن .. براب اونها فرق نمیکنه فلسفه سیاسی اونها بر قطب مثبت و منفی پایداره.. نه فقط بودن یکی.. .... لطفا به عقیدم احترام بذارید و انتشار کنید تا بفهمم وقتم الکی صرف نشده
  • ناشناس IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 4
    آقای شریعتمداری نه ایشون ونه دولتهای قبلی تابحال شرایط خوبی برای مردم ایجادنکردند.ولی شماانتقادتون بخاطراین نیست.علت اینکه شمابامذاکرات مخالفیدمشخصه.بسیاری ازاونهایی که دردوران تحریم پولهای خوبی به جیب زدنددقیقارفع تحریم برخلاف منافعشون هستش.مسئله بعداینکه دردولت قبل چراهیچ انتقادی ازطرف شمامتوجه اونها نمیشد.بااون وضعیت گرانیها،اختلاصهاوبسیاری ازمسائل دیگه چرا؟هرتحریمی که صورت میگرفت تیترهای شماازاین شرایط حمایت میکردچرا؟شماکه خودتون روحامی وگوش به فرمان رهبری میدونیوچرادقیقابرخلاف توصیه های رهبری پیش میرید.انتقادبحثی جداست شمادولت وتیم مذاکره کننده روخائن میدونید.چرا؟دراین دولت مطالب روزنامه شما اغلبش به انتقادازمذاکرات وگرانیها ومشکلات مردم شده چرادردولت قبل نه انتقادی ازگرانی واختلاصهامیشدوحتی تیتری روبه بازگوکردن مشکلات مردم اختصاص میدادین.حالادراین دولت شماغصه خوارنظام ومردم شدید!؟
  • ح IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 7
    شما که با همه انتقاد دارید بیا بشو ریس جمهور ببینم چی می کنم اقای با عقل و دانا
  • ناصر خدایوندی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    1 1
    آدم رو یاد مجموعه قهوه تلخ مهران مدیری میندازه
  • محمد رضا IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 8
    زمان احمدی نزاد کجا بودی برادر ، خیلی کاسه داغ تر از آش نشو . تشخیص با شما نیست . قلم بدست کی هستی . فقط شدی منتقد عادت کردی و ترک عادت موجب مرض است . اگر به مشکلی برخورده نباید سنگ اندازی کنی ، انتقاد کنی . کار سازنده بردار شریعتمداری در این مملکت چیست . خاصیتت تو نظام چیست ؟
  • کمبله IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 7
    سلام اقای شریعتمداری ، شما چرا افزایش قیمت بنزین در دوره ریاست جمهوری گذشته یک شجاعت تلقی میکردین ولی در این دوره بی تدبیری!؟
  • معراج IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 7
    آقای شریعتمداری خود را عصاره مردم میداند و همیشه از مردم مایه میگذارد در حالی که وی فقط یک نفر از 75 ملیون میباشد نه بیشتر ، از این به بعد لطف کند بیش از این خود را بعنوان نماینده مردم و به نیابت از مردم دیگران را تخریب نکند ایشان خود را وارث این مملکت و قیوم این مردم تلقی کرده،وتاسف از این که کسی نیست وی را سر جایش بنشاند
  • h s IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 1
    به جای اینکه به فکرحل مشکلات مردم وبیکاری جوانها باشه ورکود بازار ناشی از بی تدبیری دولت و برطرف کنه واز تولید کننده ها حمایت کنه وشعارهای پوشالی نده ببین چی داره میگه واقعا اینم همون دولتی که مردم انتخاب کردن .....
  • مهمان IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 1
    امان از حرفهای ضد و نقیض رئیس جمهمور
  • ساروی ریکا IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    1 10
    آقای نا محترم ش ر ی ع ت م د ا ر ی ! !!! شما را به همان کسی که خودت قبول داری دست از سر کچل مردم بردار آخه مردم مگر سخنگو می خواهن که شما مدام به راه می افتی؟ اما بعد شما به جه دلیل به منتخب مردم توهین می کنی ؟؟ اگر راستی در کبرت هست و کاسبکارانه حرف نمی زنی خودت را در امتحان مردم قرار بده اسفند 94 نزدیکه!!!
  • ور نوس IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 0
    ایایک رئیس جمهوربه مردم کشورش به قول خودش جناح مقابل باید بگوید برویدبه جهنم بی سوادهااین نشانه بی تعادلی در روان او است که همین ضعف چه وقایعی رادنبال میکندبه مرحوم بهشتی میگفتندعلنا مامورامریکائی ولی جزءرعایت ادب که ازسوکت اوگویا بود تمام انان که به اوتوهین کرده بودندراپشیمان کرداما اقای شریهتمدارشما به دنبال هر چه بدستان میرسد بسوی به قولی مقابل خود پرتاب نکنیداخر در این کشورارز سه ونیم برابراضافه شده باید بنزین همان قیمت باشد.اقای روحانی خوب شمادارید اختلاف طبقاتی رابیشتر میکنیداصلا توجه به نظم امور داخلی نمیکنید صبح و شام سیاست خارجی چرااجازه میدهیدهرفروشنده ای هر قیمتی خواست روی جنس خود بگذاردو هوادار سرمایه داران کلان هستیدو کشوررادرانحصار اجناس داخلی به گونه ای که هرقیمتی خواستند بفروشنداجناس پنج برابر شده حقوق حقوق بگیران فقط ااندکی اضافه شده شاه هم اطاق اصناف برای کنترول قیمت داشت
  • اعتدال IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 2
    همدلی وقتی اتفاق میافته که دل خالی از کینه و نفرت باشه و فقط برای رضای خدا و کمک به مردم انتقاد بشه نه اینکه بازیهای سیاسی در کار باشه.. به نظر شما اینطور نیست اقای ش ر ی ع ت م د ا ر ی
  • محمد IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 7
    اگه رئیس جمهور بد حرف میزنه شما چه دردی داری که همه جات میسوزه
  • علی رضا IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    1 3
    تا حالا شده جناب اقای شریعتمداری دو کلام حرف حساب بزنی بابا ول کن داریم روزی صد بار میمیریم از دستنگی و بدبختی و نداری . که باعث بانیش شما و امثال شما هستن حالا یکی پیدا شده حداقل حداقل حداقل نمیخاد خرابتر شه اوضاع ولی شما نمیذارین
  • عرفان IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 0
    سلام چرا برخی از آقای شریعتمداری متنفرید چرا برخی علیرغم اینکه می بینند واقعا دولت در سیاست خارجی در سیاست اقتصادی و در برنامه ریزی های اعلامی به مردم نتوانسته به خوبی عمل کند متعصبانه طرفداری می کنند دوستان بدانید آنچه باعث شده ملت بزرگ ایران در این منطقه پر اشوب امنیت داشته باشد همین همدلی است و ما باید بدانیم که واقعا همدلی از پذیرش انتقادات سازنده بر می آید .و از ادب چرا واقعا رئیس جمهور منتقدین را با این الفاظ مورد خطاب می دهند آیا اگر تعصب خودمان را کنار بگذاریم و با دیدی منطقی به حرف های آقای شریعتمداری در همین موضوع بالا نگاه کنیم باز هم همین نظری را می دهیم که دادیم لطفا جواب دهید ممنون عرفان
  • سعید وند IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 4
    حسین جان برو برای خودت یه مغازه ای سوپر مارکتی باز کن برو دنبال کارت . خسته شدیم از چرت وپرتهای تو.
  • ت..م.. IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 0
    اگر میگویند ما انتقاد پذیریم چرا اینقدر از انتقادها ناراحت میشوند . آن هم در سطح رئیس جمهور که از آنها انتظار بیشتری است . به جای ناراحت شدن و بد و بیراه گفتن پاسخ دهید. مردم همه چیز را خوب درک میکنند. باید مواظب بوددر اظهار نظرها خداوند فراموش نشود
  • موسوی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 0
    ریس جمهوری محترم نمیشودبدون اطلاع به مردم به استانهابرود ومشکلات آن استانرابرسی کنند بخداخیلی هزینه برمی دارد این بازتاب بدی دارد به نظام
  • دلنگران IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 1
    سلام قربون حرفات حسین جان که حرفات مثل نخود می مونه تو هر آش معلومه خیلی دل چسبه نه مثل نخودیه که برا فلفل خوبه....
  • اذر IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 8
    این حرفهای رئیس جمهورمون نیست که ناحقه حرفهای بی منطق توهه که همیشه رو مخه ما همه موافق رئیس جمهور منتخب و مردمی هستیم از طرف خودت حرف بزن چرت و پرتهای خودتو به پای مردم ننویس
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 4
    شما اگر دخالت نکنید ...
  • یک هموطن IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    11 2
    اصلاشریعتمداری لولو ولی رییس جمهورتون هم همچین آش دهان سوزی نبودکه دارید اینطورشریعتمداری رو می کوبید
  • شاکی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 1
    شما رابخداوبه ان جدامام خمینی وبه ان حدف پاک ومقدس که برای زندگی بهتر مردم کشورمان داشت دست از این سیاه بازیها بردارید کمی بفکر این گرانی باشید
  • طهمورثی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 8
    ازقدیم ندیم گفته اندکه یک سوزن به خودت بزن یک جوال دوزبه دیگران،آقایان دلواپس ودلسوزمی دانندهمین موضع دردولت نهم ودهم نسبت به منتقدان دولت عمل می شدوآنها با واژه هائی مثل خس وخاشاک مواجه می شدندویا پرونده محرمانه آنها که معلوم نبودازکجاآمده با بگم بگم رو می شدوخیلی اتفاقات وبداخلاقی هائی که موجب آبروریزی مومن می شدودین ماآن را نهی وممنوع کرده ولی شماها همراهی داشتیدوتائیدمی کردید!؟حالا چه شده؟چرا اینقدرنگران ومظطرب هستید، حتما پیرامون سخنان رئیس جمهورمحترم افکارعمومی قضاوت می کند
  • جاوید IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 1
    احسنت تحلیل جامع و کاملی بود .داریم کم کم از این عزیزان ناامید میشیم .نمیدونم چه اصراری دارن حتما با آمریکا همدم بشیم؟ (آمریکایی که ریالی برای ما ارزش قائل نیست).
  • امید IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 2
    حاجی کلید دار بازهم خانه ات آباد که دستورات مقام معظم رهبری را که با ید نصب العین تمام مسوولین نظام باشد در حد نصیحت قبول کردی!!!
  • امید IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 2
    تمام خوش خیالهایی که فکر می کنند آرامش این کشور در رابطه با آمریکا است لطفا از توهم در بیان و نگاه کنند که تمام کشور هایی هم که با آمریکاه رابطه خوبی دارند آرامش ندارند راستی آمریکا خودش که با خودش رابطه خوبی داره چرا ÷س آرامش نداره.
  • یک شهروند IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 12
    هرکس اعتراض کندحرفی نیست خداشاهده کیهان بیشترازهمه وبدون ترس ازخدا ونطام بدترین هتاکی ها رومی کنند ما بعصی ازالقاب فقط درنشریه اودیدیم ر‌وحانی بازبان خودشان حرف زد واین خوب بود
  • divodad IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 6
    خیلی از اینایی که کامنت گذاشتن متن کامل رو نخوندن از روی تیتر اومدن نظر گذاشتن
  • فرهود IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 8
    آقای شریعتمداری لطفاً....دوره شما تمام شد بفهم
  • کاظم IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    11 5
    درود خدا بر شریعتمداری که به حق اباذر زمان هستند
  • با تدبیر نامید IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    10 1
    ای تدبیر ای امید ای بزرگ کلیددار که کیلد داران کعبه هم به تو غبطه می خورند نبینم که کم آورده باشی نبینم که عصبانی بشی آخه تا زمانی که مخالفین فرضی وجود دارن میشه به راحتی تمام تقصیر ها را به گردن آنها انداخت و اقدامات بی تدبیرانه را توجیه کرد ÷س چرا باید ترسید و عصبانی بود؟؟؟؟؟؟!!!
  • بابایی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 2
    رئیس دولتی که صحت انتخابات و ازاد شک دارد بهتره دیگه کاندید نشه تا با سخنانش دسمن شاد نشه
  • حسینی IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 2
    اقای شریعتمداری کاملا منطقی وبه جا از سخنان اقای روحانی انتقاد کردند.باید گفت دولت 11 کاملا به بیراهه زده امیدوارم دولت مردانبدانند با فروش عزت مردم ومملکت کاری را پیش نخواهند .مرگ بر فتنه گران وحامیانشان.
  • علی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 7
    این اقای شریعتمداری پشتش به اقا گرمه و زبان تندش هم ناشی از همین پشت گرمی به ولی فقیه است این بابا خودش را گم کرده وفکر میکند پیش مردم مقبول است در صورتیکه بهیچ وجه نزد مردم جایگاهی ندارد ایشان زبان رهبری است ومثل سرداران سپاه خودش را صاحب مملکت میدونه تا اینها هستند وضعیت همینه ایران بهتر نخواهد شد
  • الی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 0
    خنده داره واقعا... امثال من و شما و سرمون عین کبک زیر برفه گرونی ... اعتیاد...بیکاری ... اخنلاص.... بی خانمان ها... آمار طلاق... خیانت و روسپی گری.. فحشا... فقر...دور دوره ماشینای لوکس... ثروتمندان پایتخت نشین...درسخونده های بیکار...شاغلینه بی سواد... کودکان کار...فزاگیر شدن سرطان...فقط کافیه توو شهر ی نگاهی بندازی. همین.
  • محمد IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 8
    هرچند میدونم فیلتر میکنید ولی حرف دلمو میزنم. آقای شریعتمداری حدود 35 سال آدمایی با طرز فکر شما به این مملکت حکومت کردن که الان به اینجا رسیده که دولت مردان فعلی بخاطر مردم مجبور میشن به دیگر کشورها باج بدن. اگه واقعا شما دلسوز مملکت بودی ، زمان احمدی نژاد که اینقد فساد شد و ایران تو مجامع بین المللی خراب شد پس چرا حرفی از تو و امثال تو بلند نشد؟ حقیقت اینه که افرادی مثل شما دیگه دورانتون تموم شده .مردم شما رو شناختن . مرگ بر آمریکا ، انگلیس و اسرائیل و صدای اونا...
  • اشنا ی ایران IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 0
    این گونه موضع گیری در مورد منتقدین به مذاکرات دال بر این است که خطی بطلانی بر بخشی از مذاکرات و توافقات پشت صحنه است والا باید ممنون باشند که تذکر و هوشیار باش داده می شود به قول عراقچی توافق نشد نشد عزت کشور در دست بیگانه لگد مال نشود مردم محرمند بخاطر رهبری و حفظ نظام حتی می دهند
  • روحانی دوست IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 9
    اقای شریعتمداری که خدا حفظشان کند همیشه منتظر یک سوژه ست که سرمقاله بنویسه عقل کله ماشاالله!
  • حسن IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    14 4
    دورود به غیرت شرعتمداری
  • ایرانی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 9
    حسین جان این ناراحتی واسه اعصابت خوب نیست ها !! تروخدا به فکر خانوادت هم باش یهو دیدی سکته کردی و جسدت را خاک هم قبول نمیکنه . آخه میخوای عده ای بگن آفرین بر تو ؟ تو چقدر می زاری آخه حسین جون
  • یک ایرانی خسته IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    1 15
    آقای شریعتنداری.سالهاست اختاپوس وار افتاده ای روی تشکیلات. عظیم کیهان.از این رسانه با تمام وجودت سو استفاده کرده و هر وقت منافعت به خطر افتادحتی ملت را به توپ بستی.هر وقت هم حرفهایت را جمع میزنم می بینم از هزار خط نوشته یا هزار ساعت حرف زدنت حتی یک جمله حرف حساب که از خودت باشد نداری.هیچ تردیدی ندارم که به بیرون از این مرزها وصلی اما کجایش را نمیدانم.اینرا آینده و تاریخ نشان خواهد داد. در تمام این سالهای گذشته هر کسی به این ملت ومملکت صادقانه خدمت کرد را با بر چسب های مختلف دشمن ملت یا رهبری نشان دادی وبر عکس همه آنان را که به اشکال مختلف به این ملت و مملکت خیانت کردند را دوست عنوان کردی.قضاوت در مورد شمابا مردم و خدای این مردم که انشاله به عدالتش همه دشمنان این مرز و بوم این ملت نجیب را جزا دهد.
  • هموطن IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    1 9
    آخش !! بابا تو دیگه وقت استراحتته شریعت جون ! تو اصلآ از کجا جان میگیری مردم در عجبن
  • اسی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 1
    ببینید بچه ها هر کسی برا خودش یه نظری داده یکی مخالف یکی موافق شما خودتون دارید میگید که اقا تفرقه نندازید درست اگر می خواهید تفرقه ایجاد نشه باید بیاییم واقع بینانه فکر کنیم ببینیم واقعا این توافقات هسته ای با این شرط و شروط هایی که دارن میزارن واقعا به نفع کشورمون هست یانیست از اینکه توافقات هستهای برای کشورمون خوبه شکی نیست ولی باید ببینیم که چی داریم میدیم چی داریم میگیریم لطفا تفرقه ایجاد نکنید
  • عرب دوست IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 1
    اقای کمال خجالت بکش خوزستان پر از عربه و اگه عربها نباشن الان شما نفت و امنیت مرزی نداشتی و داعش و ماعش تو خونتون بودن هشت سال جنگ یادت نره
  • ایرانی IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 3
    تعصب چشمها وگوشهای عده ای را کوروکر کرده انصافا یک کلمه نادرست در گفته های اقای شریعتمداری نیست.
  • تبریزی IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 10
    نکنه حسین جون فرزند بیکار داره ؟ بابا جان هرقدر هم فریاد بکشی و نخود هر آشی بشی روحانی به شما پست نمیده . دلم سوخت حسین من
  • اکبر IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 10
    آقای شریعتمداری شما اگه حرفی برای گفتن داری بهتر است بگویید نه اینکه کلمه منویات رهبری را سپر کرده و به ریس جمهور منتخب خرده بگیری بنزینی که برای خودروهای شخصی واریز میشد فقط 18 هزار تومان ماهانه با قیمت آزاد تفاوت داشت که اینهم اگر دولت محترم فکر کردند که برای صلاح کشور است که قطع بشه برای ما مهم نیست ما که گدای 18 هزار تومان نیستیم .و موضوع بعد که رئیس جمهور میفرمایند توی این مملکت کسانی هستند که از تحریم نان میخورند باید ناراحت توافق باشند نه مردم عادی کاملا درست و به حق است.
  • منصور IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 3
    آقای شریعتمداری به این +و- نظرات توجه کن ببین نظرت چقدرارزش دارد
  • مجید IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    10 0
    سلام یه سوال داشتم: میخواستم بپرسم سال 1382 چه کسانی مسئولیت(گروه مذاکره کننده) بستن نیروگاه های هسته ای مون اونم بدلایل اقتصادی و برداشته شدن تحریم ها رو داشتند؟ تاریخ رو نذاریم تکرار بشه
  • محسن IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 8
    شریعتمداری مگر تو چه کاره ای که در همه چیز دخا لت میکنید
  • صادق IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    11 2
    مثل همیشه خیلی عالی بود آقای شریعتمداری ، خدا خیرتون بده انشاالله
  • وحيد(ساوه) IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    15 0
    آقاي روحاني براي توجيح كاراش يادولت قبل رو مقصر ميدونه ،يا دلواپسان، خونت آباد هنوز دو سال نيامده 150درصد بنزين رو گرون كردي،همه چيز هم وابسته به سوخته،چطور ميخاي تورم رو مهار كني آقاي كار بلد.
  • عبدالله IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    18 2
    الان ترسوترين رئيس جمهوررا داريم عزت اسلامو كشوروجلوي دشمنانمون زيرسوال برد
  • لطیف IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    17 3
    درود براحمدی نژاد عزیز
  • ولی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    16 3
    این دولت اگه استعفا بدهد خرابی ببار اومده کمتر خواهد بود
  • بهزاد IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 10
    آقای شریعت مداری تو را بخدا بیا با این ایده های صهیونیستی و همگرا شدن با آنها دست از سر این ملت بردار . نو که در ناز و نعمت داری زندگی میکنی چه خبر از مردم گرسنه داری
  • ساینا IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    18 1
    شریعتمداری حرف حق رو میزنه اینایی که مخالف هستند آدمای بی منطقی هستند و الکی خوش
  • ناشناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 12
    آقای شریعتمداری تو با این سن وسالی که داری بهتره به جای اینکه برا مردم ایران مثلا دلسوزی کنی وباعث تشویش اذهان بشی برو به فکر آخرتت باش.
  • محمد IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 10
    اقاي شريعتمداري لطفا شما از جانب خودتان صحبت كنيد ملت كه با شما نيست شخصا با اقاي روحاني صحبت كنيد چون شما وكيل ملت نيستيد درود بر مرد شجاع و حق گو وحامي ملت اقاي روحاني
  • عبدالله IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    12 1
    مذاكره بادشمن قلدركه هر كاري دلش خواست انجام دادبراي يك روحاني كه بايد امام حسين(ع)الگوش باشه ننگه0دشمن روزبروز داره مارو تحقيروتحريم ميكنه اقايون ككشون نميگزه.كاش طلبه نبود موقعي هم التماس ميكنند كه جريانات منطقه نشاندهنده عظمت اسلامه.اللهم عجل لوليك الفرج
  • عبدالله IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 2
    آقای رئیس جمهور اگه انتخابات ازاد نبود ونیست چطور خودت از داخل صندوق بیرون امدی امکان نداره انتخابات ما ازاد نباشه شما باید مراقب باشی دو دسته ای داخل کشور رخ نده شهدا رو بیاد بیار تلاش خالصانه انهار و بیاد بیار مرگ رو بخاطرداشته باش گوشت به دهان رهبری باشد پشتیبان ولایت فقیه باش تا به مملکت اسیب نرسد عزیز من شاید احساس این است که انتخابات اینده رای نیاوری خوب ایرادی نداره در جایی دیگه خدمت کن برادر گلم این حرفا برای عوام خطرناکه تو روخدا همدلی وهمزبانی را درنظر داشته باشید
  • داوزده میلیاردی IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 11
    اقای شریعتمداری مگه اقای روحانی بد گفت یکسری از تحریم کاسب هستند درست میگه باند شما یک مشت بیسواد ولی پر کردن جیب باسواد هستند.بس کنید جنگ طلبی ومنافع خواهی را مردم خسته شدند ایندفعه جنگ بشه خودت وبچه ات باید برید چون منافع وسرمایه شما در خطره نه ما که به نان شب محتاجیم
  • *** IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 10
    بعضیا توهم دارند در خیال پردازی هایشان به زور هم که شده حرفای کینه ای و شکستهای خودشان را می خواهند از زبان مردم بگویند. آقای شریعتمداری به خدا مردم واجبات دیگری برای زندگی روزمره دارند شما شکمتان سیر است . تورو خدا بس کنید و کمی وجدان داشته باشین. نیم قرن داره میگذره اما هنوز برای شکم سگ دو میزنیم. شما به اصطلاح دلواپسان نسبت به جمعیت با غیرت ایران بسیار عدد ناچیزی هستین که طاس کاسبی تان چپه شده است.
  • دشمن دروغ IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 19
    آقای شریعتمداری منتقدان دولت دشمنان ملت ایران هستند ومردم ایران به این حقیقت پی برده اند شما هم دست از سر این مردم بد بخت بردارید
  • بشر IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 18
    لطفا نظر دهید آیا با ادامه ریاست جمهوری آقای روحانی موافقید؟؟
  • بولوشی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 16
    شریعتمداری.همه میدانند که افکار تو و امثال تو از افکار داعش هم خطرناکتر است. تو یک افراطی محض هستی. از خدا بترس و دست بردار.تو طرفدار دولت دزد و بزرگترین اختلاسگر تاریخ جهان بودی و هطتی و با این حکومتها حال میکنی.
  • راد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    16 3
    مرگ برضدولايت فقيه
  • یه ایرانی IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    13 1
    از کوزه همان برون تراود که در اوست.در ضمن آقای رییس جمخور شما با رای همین ملت سر کار آمدید و ملت نا محرم نیستند باید بدانند بر سرشان چه خواهد آمد حکایت معامله بر سر دارایی های همین ملت است چه طور نباید بدانند؟چه زود وعده هایت را فراموش کردی ؟من از ابتدا می دانستم سنگ بزرگ نشانه نزدن است؟البته عقبه نگرشی شما نیز از ابتدا موید همین نظر من بود.اگر ما نباید بدانیم چه بر سرمان با توافق شما می آید فرق این توافق با عهد نامه گلستان و ترکمانچای در چیست؟لطفا ملت ایران را نادان فرض نکنید.شما هم که پنهانکاری کنید مردم خوب می فهمند و این را تاریخ پر فراز و نشیب ایران ثابت کرده که در ایران هیچ گاه ظلم به مردم پایدار نخواهد ماند.لطفا اگر طرفدار عقاید آزاد هستید نظر من را درج کنید
  • احمد IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    54 41
    حقا که آقای روحانی یکی به نعل می زند دو تا به میخ و تشکر از شریعت مداری آگاه و دلسوز
  • نقي IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    60 28
    دولت مي خواست 100 روزه كشور درست كنه . الان 2 ساله كه وضعيت بدتر شده.
  • امیر IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    47 7
    این اظهارات رئیس جمهور بعضی هاش واقا بد بود چرا که ما حقمون هست از دولت انتقاد کنیم اما بعضی هاش هم راست بود باید اجازه انتقاد مجلس و قوه قضاییه هم به مردم داده شه ..... قدس آنلاین چندین بار فرستادم نمایش ندادی بسته دیگه این برا خود کشور بده میگن چون انتقاده نمایش نداده اه
  • محسن جعفری IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    54 44
    آقای رئیس جمهور مثل اینکه صد روز داره نزدیک میشه ههههههه دور از شما ولی عوامفریبی کاره بسیار زشت و ناپسندی هست.. زنده باد شریعتمداری و همه ی حق گویان....
  • ali IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    26 30
    علی رضا فرمودند رییس جمهور محبوب دستتد درد نکنه هرچه بگی به گوش جان میپذیریم.خداوکیلی به جات هرکی و هرچی دوست داری اگر راست میگی اقای روحانی فرمودند مردم داوطلب از گرفتن یارانه انصراف بدن تا بهتر خدمت رسانی کنیم.تو فقط اگر مردی و راست میگی که سخنان رییس جمهور را حلقاویز گوشت میکنی فقط وفقط همین امروز از گرفتن یارانه انصراف بده.به قران این کار را نمیکنی.
  • ر- اعتمادی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    35 23
    پرداختن به سخنرانی همدیگروغلط املائی گرفتن دردی رادوانمیکندبجای مطرح نمودن اشکالات بایدراه حل ارائه نمودنگذاریم اجانب ازاختلافات سوءاستفاده کنندفقط ملاک فرموده های رهبری باشدهرکس وظیفه خودش راانجام دهدوتصمیمگیری درمورد کارهای حساس به عهده مقام معظم رهبری است.ازایشان ماخط بگیریم.والسلام
  • ناشناس IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    59 57
    آقاي شريعتمداري بخدا تو دلت براي كشور و مردم نسوخته تو به فكر منافع شخصي خود هستي نمي دانم چرا سير نمشي بس است ميخواهي چكار كني به جاي اين همه اختلاف افكني فكر آخرت نيز باش در مقابل اين همه خيانت ها كه كردي بايد جواب خدا را بدهي بد بخت
  • یک بنده خدا IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    16 0
    چرا دوستان نارحت شدند مگر نه اینکه آقای شریعتمداری نقد کردندچرا توهین می کنید اگر نقدی صورت نگیرد اگر عکس العملی صورت نگیرد اگر امر به معروف و نهی از منکر نباشد چه بسا شاید دوران بنی صدر و دوران امتیاز دهی قاجاریه را شاهد باشیم.
  • م.م IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 9
    من به آقای روحانی رای دادم بابت توافق با کدخدا. تنها راه نجات همینه، اگه توافق صورت نگیره دیگه توی انتخابات شرکت نمیکنم تا اعتراضمو بصورت غیرمستقیم اعلام کنم
  • علی IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 16
    می خواستم از شریعت مداری بپرسم شما چه گلی بر سر این ملت زده اید که انقدر غصه ملت را می خورید اگر می شود در روزنامه خود اقدامات انجام شده در رابطه به ملت را بازگو کند اگر دنبال حاشیه و فتنه بین ملت نیستی به خدا رها کنید انقدر ضد همدیگر سخن گفتن . خاموش
  • دلواپس وادادن كشور IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 7
    درود بر سردار ... هستيم باشما تا آخر...
  • ع IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 13
    آقای شریعتمداری دولت قبل کجا تشریف داشتین که صداتون در نمیومد ؟ نکنه خدای ناکرده مردم فکر کنن بیشتر منافع شخصی شما مدنظره تا حقیقت؟ وااسلاما وا ایرانا فیلم نباشه حسین آقا؟
  • جمشید IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 20
    باتوجه به عواقب کارهایی که دولت قبل انجام داده بود اگر آقای روحانی و تیمش نمیبود امروز وضعیت خیلی خیلی بد تر بود پس این‌قدر گیر ندین
  • محمد IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    12 1
    محمد.انگار همه دنبال گرانی و فقر و بی بندوباری هستند.تا کسی انتقاد میکنه بقیه وصله مچسبونند.با با گرانی گوجه ونان-سیب زمینی و... تمام چیزهایی که تو کشور تولید میشه چه ربطی به هسته ای داره.چرا همه خودشون رو به نادانی میزنند.آمریکا و کشورهای هم پیمانش توی کدوم کشور رفتن که آباد کنند.خیلی وقتها بین کشورهای هم پیمان خودشون هم جنگ و دعوا راه میندازند تا سرگرم بشن.اونوقت ما داریم همدیگر رو پاره میکنیم
  • باران IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    17 9
    آقای شریعتمداری تشکر. دوست عزیزم ازنظرات تند وگاهی بی ادبانه بعضی شما جای تعجب نیست چون حاضر نیستید چشاتون رو باز کنید و اون مغزهای کوچک تون بکار اندازید وبین حق وباطل تمیز دهید
  • علي IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    17 5
    من از مسئولين خواهش مي كنم بجاي انتقاد وبه هم پريدن اين همه مشكلات اقتصادي را برطرف كنن زردآلو كيلويي 15 هزارتون پرتغال 7هزارتومان ما فقط ميوه ها را مي بينيم حي پشت سر احمدي نژاد به بدي صحبت كردن بعد از احمدي نژادچرا وضعيت بهتر نشده وخيلي هم بدتر شد
  • فرزاد IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    17 29
    ببندید در این روزنامه بیخودا حالمون دیگه ازاین شریعتمداری به هم میخوره!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    16 10
    این روزها دیگه باید ورق برگردد. به جای کاسبان تحریم باید از کاسبان مذاکره بی خاصیت صحبت کرد چرا عده ای تلاش به هر صورت و به هر طور جهت مذاکره دارند. سانترفیوژ را که نگه نداشتید. هسته ای را کردید یه چیز بی خاصیت. و ماکت ودکوری . این هم عزت کشور که به یغمی رفت عربستان هم برای ما دم درآورده. کو عزت . کو افنخار. دنیای زور زور می خواهد حتی از امریکلایی ها کمتر هستند. آمریکایی داخل کشورشون جنگ زرگری راه میاندازند که وزنه مذاکرات را بالا ببرنند و در رقیب ( که ماباشیم ترس از عدم موفقیت ) ایجاد کنند تا ما امتیاز دهیم ولی مال ما چی انگار که مال باباشونه که می خوان سرش معامله کنند . انگار نه انگار که مربوط به ملت است. و تمدن ایران.حتی بلد نیستند مثل آمریکایی ها نقشه بکشند جاش همش بد بی راه به داخلی ها میگنند . ما خواهان تغیر هستیم . تغییر چشم ملت باز است. سال 96 سال تغییرات است.
  • محمد 1 IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    19 10
    مرگ بر دیکتاتور یادتون که هست . حالا داره مشخص میشه که دیکتاتوران کیا هستند کسایی حتی تاب و تحمل نقد را هم ندارند. شروع به برخورد میکنند. رییس جمهور قبل که هر چی بهش میگفتند اصلا بی خیال بود میگفت بزار بگند تا خسته بشند. اینها چی واقعا دیگه رو همه را سفید کردند دارن خفقان ایجاد میکنند که کم کم تنفر مردم بلند شده .
  • سسينا راد IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    16 3
    بيكاري بي داد ميكنه روحاني چه ميكنه اگر ايجور باشه مردم خود به ميدان ميايند وكشور دوچار اشوب ميشود مردم هم صبري دارند كه در حال تمام شدن هست
  • حسین IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    12 11
    سلام . خدا عاقبت ما رو ختم به خیر کناد. نمی دانم چرا هرموقع حاج حسن صحبت می کند یاد سخنرانی های ب... می افتم . ان شاء الله حاج حسن از تاریخ درس بگیره و کاروسیاست ایشان درست بشه.
  • حسن IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    15 21
    زدیگ پخته نایدصدایی که فریادازدیگ خالیست برادر.درودبرروحانی که عصبانیت کیهان دلیل محکمی بردرستی راهش است
  • سری IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    36 18
    خدایا ما را از تندروی این اقای دلواپس در امان دار که همیشه راست و دروغ انتقاد میکنه چرا در زمان دولت قبل کوچکترین انتقادی نداشتی شریعت جون!!!
  • ی.ت IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    16 17
    عزیز دل برادر چرا آن زمان که دولت دوست عزیزت احمدی نژاد آن همه گند با این کشور زدچیزی نمی گفتی؟اولین توهین را در روز جشن پیروزی ایشان شنیدیم که ملت ایران را که مخالف ایشان بودند خاروخاشاک توصیف کردند.روحانی فقط به تعداد معدودی از مخالفانش گفته بی سواد،دلال تحریم و....قدری توبه کن وکمتر دلواپس باش.
  • محسن بیگی IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    19 21
    حاج حسین سلام به نظر میرسه واقعا اقای روحانی موقع سخنرانیهایش دست پاچه هست یک عمر روی منبر ها گفته با ال علی هر که در افتاد ور افتاد. اقای روخانی کم مردم. مردم کن تمام این رشته هات که با طناب دای اکبر داری تو چاه میری با یک پیام امام خامنه ای نقش بر ابه. برای من مثل روز روشنه مه گرانی بنزین گرانی نان کش دادن مذاکرات همه اش برای تصر ف خبرگان و مجلس است ولی مردم باور کن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشوند. حنایتان پیش مردم رنگ نداره. از من جانباز بقول خودت بیسواد بشنو تا دیر نشده بر گرد به خط رهبری بیسوادترین ادمم تو این جامعه اهداف شما و دوستانت را میشناسند. حاج حسین زبان بران انقلاب و دیده بان حزب الله است
  • امير IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    13 1
    آقا چاره کار مردم نه مذاکره است و نه جنگ. البته صلح با همه دوستان خوب است. ولی چاره در اعطای مجوز کسب وکار توسط ادارات برای کسب و کار است. چاره آموزش مهارت در سيمااست. آزاد گذاشتن فروشندگان بدون مغازه است. مگر چه اشکال دارد؟ آيا مردم ايران بلد نيستند صنايع دستی, مواد لبنی, مواد غيره توليد کنند. آیا حتما بايد اين چند ميليون بيکار کارگر باسند نميشود خودشان مشاغل خودشان راداشته باشند؟ تاکيد ميکنم کار بدون مجوزهای منفعتی. مزسی که خونديد
  • رها IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    24 24
    من نمیدونم شماها چراگیر میدی اقای شریعتمداری نباید حرف بزنه مگه او ایرانی نیست مگه حق اظهار نظر نداره همه ایرانی ها حق دارنحرف بزنن و انتقاد کنن رییس جمهور واقعابی ندبیره من خیلی ها رو میشناسم که از رای دادن بهش پشیمانن از جمله خانواده خودم که خیلی بهشون گفتم به روحانی رای ندن گوش ندادن
  • بنده خدا IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    26 21
    جناب آقای شریعتمداری همه شمارامیشناسندوافراط گریهای شماراتابه کی میخواهیدبه این رفتارخودادامه دهیدخدامیداندوخلق خدانیز میدانندنیت غیرخدایی شماراشماروزی بایددرآن محکمه الهی وپیشگاه خون بناحق ریخته شهداپاسخگوی رفتاروگفتارجناحی که تامین کننده منافع افراط گرایانه وغیرالهی شماودوستانتان است باشید
  • عماد IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    27 20
    آقاي دكتر روحاني ازشما بعيد است منتقدين خودرا به جهنم حواله مي دهي؟وبيسواد ميخواني؟كه همكيشان از اساتيد و رجال سياسي هستند. چگونه درموردشان اين نگاه را پيدا كرده ا يد؟احتمالا" از اطرافيان ويا از ميزومنسب سر چشمه مگيرد و.....واي به حال ملت شريف ايران ! مارا چه ميخواني خداشما وكابينه را ببخشد. ا
  • بینام IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    34 9
    حسین اقا تک تک احاد ملت مسپولین را خوب میشناسند ودوست دشمن انقلابرا ازهم تشخیص میدهند اینقدر خودتو ناراحت نکن
  • ابوالفضل IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    30 12
    ای کاش می شد برادر بزرگوار خود را در معرض انتخابات قرار می داد تا متر و معیار مشخص می شد .انتخابات مجلس وریاست جمهوری انوقت معلوم می شدکه این حرفها خریدار دارد یا نه باوجود در اختیار داشتن تریبون ها باز هم بعید می دانم کسی این حرفها را باور داشته باشد
  • ulhn IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    26 36
    خدا حافظ امثال شريعتمداريها باشد معلوم نبود اگر نبودندامثال كروبيها ،موسويها ،خاتميهاچه بلائي برسر كشور مي آوردند؟!!!!!!!
  • ناشناس IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    45 33
    اقای شریعتمداری تو دلت واسه ملت نسوخته فقط و فقط به فکر منافع شخصی خودت هستی که به خطر افتاده
  • رضا IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    38 43
    مملکتی که تو هشت سال به اندازه صد سال عقب افتاد ،دوساله آباد نمیشه.فقط دو سال دارن حسابرسی میکنن اختلاس های رفیق شفیق آقای شریعتمتداری را دربیارن.حاضرم ده سال با فلاکت تدبیر زندگی کنم اما یک روز با نکبت احمدی نژاد سر نکنم
  • سلطان IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    31 35
    انسان واقعا چقدر کم عقل باشد که باوجود اینکه آقای روحانی دهان همه ملت رو با کاراش سرویس کرده دوباره ازش حمایت کنه بدبختی ما همینه هر چقدر هم میگذره یه عده نمیخواهند واقuیت رو قبول کنند
  • عباس قهرمان IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    37 39
    درود وسلام برشیعتمداری مومن وبزرگوار که شجاعانه مسائل را می گوید انشالله همیشه سالم باشی جناب شریعتمداری
  • آرش IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    31 15
    آقای شریعتمداری چرا انتقاد میکنی مگر نمی دونی گفته است کلید سازپادگان ندیده هرکه انتقاد کنه باید بره جهنم حالااون کلید جهنمی رومی خوای
  • فقط یک ایرانی IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    40 25
    آقای شریعتمداری لطفا جهت اثبات دلسوزی برای ایران در شرایط کنونی و در همه شرایط سعی کنید همدل شوید تا قدرتمند شویم و قدرتمند بمانیم این نحوه استخراج از سخنرانی نشانی از همدلی ندارد شمارو به خدا همه سیاسیون مثل قطعات یک موتور محرک باشید دست هم را بگیرید نه مچ پای هم را .
  • جانم فدای رهبر IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    48 44
    من از آقای شریعتمداری تشکر می نمایم خیلی خوب روشنگری می نمایند چطور متن لوزان جز اسرار مملکت است وکسی نباید اطلاع داشته باشد ولی اماکن نظامی و ..... می تواند مورد بازدید قرار گیرد ؟
  • رها IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    48 45
    آقای شریعتمداری اگه یه نگاهی به نظرات بندازی متوجه جایگاه خود در بین مردم می شوی . از دید گاه مردم هم از وضعیت موجود جامعه باخبر می شوی .آقای شریعتمداری چرا از سخنان آقای روحانی رنجیدید ؟ چرا به شما برخورد مگه شامل حال شما می شود. شما اگر بیطرفانه انتقاد می کردید همه می پذیرتد. ولی شما منصف نیستید . شما با غرض ورزی و تخریب کننده سخن می گوید.هرکه باسما باشد خوب است و هرکه مثل شما نیست دشمن است . چه خوب است یک ساعت فکر کنید.و توبه کنید...
  • حقگو IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    50 40
    آقای شریعتمداری خداوند شمارا حفظ کند. برای مردم با عملکرد این آقایون چنین جا افتاده که اینها همیشه بر عکس نصیحت های دلسوزانه آقا عمل می کنند خدا عاقبت به خیرمان کند
  • م IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    25 7
    آقای رییس جمهور با خند وانگشت اشاره باشددت تهدید شما که حقوقدانید از این چه می فهمید
  • karam_1364 IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    66 47
    بعضیا بدون خوندن متن ودیدن نام شریعتمداری سریع نظر میذارن. خدا وکیلی کسانی که نظر مخالف گذاشتن اصلا مطالب را مطالعه فرمودن به وجدانهایتان هم نیم نگاهی بیندازید بد نیست...
  • علی اصغر IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    53 49
    آفای رئیس جمهور باید عاقلانه تر مشورت بگیرند وصحبت نمایند
  • محمد IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 0
    اقایان شکمشان سیر است و خبر از گرسنه ها ندارند,-وضع اقتصادی خراب است به فکر مردم باشید
  • ستاره IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 3
    اقای شریعتمداری برادر محترم تو را خدا اینقدر خودت خسته نکن هر کس برای خودش یه ادبیات دارد و من و شما نمی توانیم کسی را که با یه مدل ادبیات عادت کرده تغییر دهیم
  • ممقلی IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 0
    عصبانیت حسن آقا از این است که 100روزی که قول داده بود مشکلات مردم را حل کند99روزش گذشته ولی هیچ مشکلی که حل نشده بر مشکلات هم افزوده شده چرا ناراحت وعصبانی نباشد وچرا اینگونه صحبت نکند با یک روز باقی مانده که نمی تواند کاری بکند!!!!
  • نه نه ممقلی IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    1 7
    طبق اخبار موثق علت شکست برنامه های دولت تدبیر وامید دعاهای محمود در نمازهای نیمه شب است کسی نیست قرص خواب آور به محمود بدهد به خواب برود تا دعاهایش مانع توفیقات حسن آقا نشود!!!!
  • بنده ی خدا IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 4
    جناب شریعتمداری این قدر حرث نخور غیر از تو هم در این کشور ادمهای خوب وبا انصاف هست واگه به گفته های رییس ایراد میگیری بگیر ولی ان زمان که رییس اسبق عده ی را که کم هم نبودند با کلمات زشت خطاب کردند چرا چیزی نگفتی وننوشتی واصلا تو چکاره هستی که به نیابت از مردم حرف می زنی واگه خیلی به خودت اطمینان داری یه نظر سنجی در صدا وسیما ترتیب بدهندوبدانید چند در صد مردم حرف شما را قبول دارند .
  • میثم IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    10 2
    کاملا معلومه که نظرات مخالف و تند نسبت به نوشته ی شریعتمداری از روی تعصب بیجا و ندیدن ایرادات هستش دولتی که دولتهای قبل رو به بی تدبیری و عدم انتقاد پذیری متهم میکرد الان خودش رو در چه وضعی قرار داده از طرفی دولتی که با انتخابات روی کار اومده حالا خودش این سازوکارو به چالش میکشونه چقدر گفتیم با کری که همنشین اوباماست زیاد از نزدیک راه نرین بخاطر همین بود که ویروس دبه کردن رو نگیرین ولی متاسفانه شما هم گرفتین مثل دوستاتون که تو انتخابات 88 این ویروسو گرفته بودن وقتی خودتون میبرید به به و چه چه میکنید ولی وقتی رقیب کمی قدرت میگیره و احتمال بردن داره دم از انتخابات آزاد رو میزنید آقای روحانی اونایی که بعد انتخابات گفتن صندوقش شفاف نبوده و نصفش پر بوده و ما داماد فلان استانیمو فلان استان داخل باغه پستمون افتاده کسایه دیگه ای بودن
  • اورمیه لی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 0
    به نظرم کسی که مدیر خوب باشد باید انتقاد پذیر باشد عدم پذیرش انتقاد نشان از ضعف مدیریت دارد.
  • علی IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    6 18
    شزیتمداری چکاره است که به شخص دوم مملکت توهین می کند
  • افسر مهربون IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 12
    دست از سر مردم بردارید به رییس جمهور محترم هم احترام بزارید دست شما برای مردم رو شده است
  • نانشناس IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 3
    ما مردم فقط تاوان جنگهاي سياست بازان را مي دهيم ، آقايان تو را خدا يه كم فكر كنيد مردم ما در فشار تحريم ها دارن از بين مي روند اين حرفاي مفت زا نزنيد كه تحريم ها اثر ندارن براي شما كه از جيب اينم مردم ميخوريد اثر ندارد ولي براي ساير اقشار جامعه دارد آقايان ما انرژي هسته اي نميخواهيم رفاه و آسايش مي خواهيم وضعيت اقتصادي را درست كنيد تو را خدا كمتر دزدي كنيد
  • اسوداله IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    12 3
    بنده به آقای روحانی رای دادم ولی عملکردوسخنا ن همراهنش خصوصااین آقای نوبخت ووزیرفانی شده آموزش وپرروش ناامیدکننده وبه دورازتدبیروامیداست
  • حمید IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    11 7
    اصلاح طلبا میدونن دیگه فیلمشون سوخته و رای ندارن از الان مثل 88 انتخابات رو میبرن زیر سوال فک کنم همش نقشه ی اکبره
  • پرویز IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    11 5
    آقای شریعتمداری عزیز فل الواقع مالک اشتری احسنت
  • محمد IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 1
    برادر عزیز مشکل کشورعزیز ما این نیست که شما عنوان میکنید. وهمدیگر را تخریب میکنید
  • وطن پرست IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 11
    باسلام وادب خدمت هموطنان عزیز. آقای شریعتمداری چه شده. از سخنان آقای روحانی. ناراحت شدی. حقیقت تلخ است ایشان هر موقع کاری برای رفاه مردم می خواهد بردارد. شما وامسال شما منافع خود را در خطر می بینید. و ساز مخالف می زنید یادتان باشد. که آقای روحانی منتخب ملت است وسخنان او سخنان ملت و توهین او توهین به ملت است ما ملت ایران کاملن با حرفها وعملهای ایشان موافق.هستیم واز شما و سیاستهای نابخردانه و حرفهای سنار یه غاز شما خسته شده ایم لطف کنید و بگزارید آقای روحانی بر نامه های خود را به پیش ببرد شما در دولت قبل هر کاری که خواستید کردید و به کسی اجازه انتقاد از کارهایتان را ندادیدو ما مردم کشور طاوان سیاستهای نابخردانه شما را دادیم پس ما سکوت کرده وچیزی نگفتیم. حالا نوبت شماست پس سکوت کنید و در کار دولت دخالت نفرمایید تا بلکه این دولت بتواند کمی از خرابکاریهای دولت قبل شما را مرمت کند
  • فدایی رهبر IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    10 12
    برای روحانی متاسفیم با این اظهارات سخیف و نسنجیده اش.
  • سجاد IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    10 4
    وجدانتان راقاضی کنیدببینیددولت یازدهم(دولت آقای روحانی) کاری انجام داده یافقط دراین مدت نزدیک به دوسال فقط شعاری برخورد کرده وعملا دست دولت ازارائه عملکرد مثبت به ملت خالی است؟
  • م.ب سرایانی IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 11
    باسلام چرااقای شریعتمداری ودوستان همفکرشان به راحتی انتقادمیکنند ولی اقای مطهری ودیگران ازانطرف حق ندارند ومانع میشوند
  • بهنام IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    12 5
    مگرکسی بیکارباشه اظهارنظرات شمارادنبال کنه.آقای شریعت!!!مداری:کبوترباکبوتربازباباز....
  • امید IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    7 10
    واقعاجای تاسف عمیق داره آقای شریعتمداری؟ چطورشماخودتونوبخواب زدید!!!اون چوپانی هم که دردورترین نقاط ایران داره زندگی میکنه که کمترین اطلاعات واخباری راازوضعیت کشوربه گوشش رسیده هم میدونه که دوران ریاست جمهوری احمدی نژادخسارتی بیشترازجنگ 8ساله به این کشوروملت واردکرده اونوقت شماچه رویی دارید میایدمثلادلسوزاین ملتتیت؟؟؟؟!!!!افراطی....کاسب تحریم ..به والله اگه شمابه فکرمنافع ملی باشید!!!!
  • ناشناس IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    8 11
    خدا سران فتنه را هدایت کند که به رای مردم احترام نمی گذارند و خود را عقل کل دارند
  • بیچاره مردم IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    18 10
    این آقای روحانی تا خط خودش را با رفسنجانی جدانکند موفق نمی شود آقای رفسنجانی این دولت را مامور انتقام از دکتر احمدی نژاد کرده است و با هر بهاله ای خود روحانی و معاون اول ایشان و وزارایش به دولت قبل ناشیانه حمله می کنند این دولت به جای اینکه مشکلات مردم را بر طرف کند مدت دوسال است فقط به دنبال جو سازی و تهمت زدن به دولت قبل می باشد این حرفهای روحانی و دولتمردانش فقط برای ششم ماه قابل قبول بود شما مدت دوسال است که دولت را تحویل گرفته اید چه کرده اید فقط اجناس را بدون دلیل گران کرده اید و هر کس هم که انتقاد می کند به منتقدان خود حمله کرده و آنهارا مشتی بی سواد و / بزدل /کم حافظه و خیلی موارد دیگر که به خاطر کم حافظگی فراموش کرده ام خلاصه مردم هم تقصیر دارند اگر بی دلیل در سفر های استانی به استقبال دولتی که هیچ کار مثبتی انجام نداده نروند اینها حساب کار دستشان می آید
  • معرداد IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 6
    روزنامه کیهان فرقی با بی بی سی نداره
  • سلیمی IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    15 4
    حرف خوب و منطقی از هر کس که باشد خوب است حرفهای ریس جمهور محترم اکسرا غیر شفاف و مبهم بود شنونده باید عاقل باشد خداوند به همه خدمتگزاران خیر عنایت فرماید مردم نتیجه خدمت را در جامعه می بینند ومی فهمند.
  • حسن IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 2
    بخدا اینا همه دعوای زرگری نه حرفای حسن ونه حسین واسه این همه بیکار کار وبرای این همه گرسنه نان نمیشود .چون اقایون جزو مرفحین جامعه هستند کاری به غیر از سر کار گذاشتن من وشما رو ندارند
  • غلامرضا رستمی الاشتی IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    16 7
    چرا از مجلس نمیگویید؟چرا از قوه قضاییه انتقاد نمیکنید؟چرا فقط از دولت؟اینها سوالات رییس جمهوری بود که میگفت مردم هر چه میخواهند از ما انتقاد کنند.پس ازتوهین اقای ظریف به نماینده مجلس ایشان هم با الفاضی رکیک نمایندگان را بی ادب و...خطاب کردوواقعاظرفیت انتقاد پذیری اقای روحانی معاون اول ایشان ووزرای کابینه رادر دفعات مختلف دیدیم وشنیدیم.وقتی توهین اقای ظریف به نمایندگان ملت را شنیدم مظلومیت دکتر احمدی نژاد وکابینه ایشان بیشتر به چشمم امد ان زمانی که در مجلس هو میشدند و کتک میخوردند اقای لاریجانی اقای ظریف را هم دریاب .اقای شریعت مداری سپاس.که اگر شما هم سکوت کنید وا مصیبتا .......
  • متین IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    53 6
    من با اقای شریعتمداری موافقم .ایشان واقعا درست میفرمایند.دولتی که قول صد روزه برای حل مشکل اقتصادی داد حالا همه مشکلات به گردن دولت قبل میاندازه.واعلام میکنه تورم اوردیم پایین فرداش مرغ گرون میشه.اول سال میگه بنزین گرون نمیشه دوماه بعد برعکس میشه.باباکشتی مارو با این مذاکره.چیزی هم بدست نیاوردی.همه عزتمون داریم از دست میدیم
  • ناشناس IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    9 15
    اقای شریعتمداری مردم به اقای روحانی رای دادند وقبولش داشتند اگر شما وهمفکران شما را قبول داشتند ومی خواستند حرفهای شمارا بشنوند به همفکران شما رای می دادند
  • دالت IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 5
    اقای ساروی مردان این مرزبوم می دانند چه بگویند چون هشت سال جنگ ودولت خاتمی درسی خوب بود
  • حسن IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    6 11
    مدیر مسئول کیهان اصلا چیزی حالیش هست که فقط برای همه چیز ساز مخالفت میزند یک هست به ایشان بگوید لطفا در مورد قورت مردم در روزنامه هاش بنویسد که با گرانی و نان سوخت این مردم چی میکشند....
  • بها IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    11 19
    آقای شریغتمداری لطف کنن در مورد عملکرد 36 ساله خودو اطرافیانش روشنگری کنند
  • برادر حسین اف IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    12 2
    اقای حسین اف اف لطفا در انتخابات شرکت کنید ودر یک انتخابات سالم خود عیار خودرا بسنجید
  • فریدون IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    21 6
    ریاست محترم جمهوری فرمودند انتخابات ازاد و ... باید پرسید اگر به سلامت انتخابات اعتقاد است به چه دلیل کلیه مکانها و مجاری که بصورتی با انتخابات درگیر هستند در حال تعویض مدیران و جایگزین افرادی بسیار تند که هیچ مصالحی از کشور در ذهن آنها نیست گمارده می شوند
  • کرامت IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    6 0
    در طول تاریخ ایران تعل وارونه زدن در سیاست رسمی پسندیده شده . باید دید منافع کجاست ؟ به هر حال بعضی اوقات در حیرتم که مگر میشود افراد این حد با کشور خود بیگانه باشند. یکبار بخشی از ایران رفت ما نتوانستیم درک کنیم سوال بود چگونه بخشی از ایران را قاجار داد و داد کسی در نیامد امروز میفهمیم چرا
  • حسن IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    22 21
    هرگز غیر مودبانه صحبت کردن ریس جمهور وظریف را از حافظه ام پاک نخواهد شد گاهی سطح صحبتهاي ریس جمهور از یک دیپلم هم پایینتره
  • مردم IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    20 13
    چرا در مورد بابک زنجانی و سردار... و رحیمی وهزاران مورد دیگه انتقادی نمی کنی اگه کاسب تحریم و ترسوو جیره خوار نیستی
  • سامی IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    11 14
    این مورد سخن ایشان را قبول دارم.
  • امیر IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    22 6
    سخنان آقای روحانی درخصوص انتخابات آزاد بی شباهت به فتنه 88 نیست و باید بداند در هر شرایطی و در مقابل هر کسی مردم ایران پشت رهبری عزیز و حکیم خود وفادار و محکم ایستاده اند.
  • بندر بوشهر IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    17 12
    باتوجه به سابقه قبلی و فعلی ، شما شریعت نداری هستید. ؟؟؟
  • ایرانی IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    8 8
    عده ای فقط کارشان منفی نگریست و نیمه خالی لیوان را می نگرند وبدون اینکه به حرفها و نقدهای در مورد خودشان توجهی بکنند دیگران را نقد میکنند آقای روحانی انتخاب 70 میلیون ایرانی است پس احترام به رییس جمهور احترام به همه ایرانیان است هر کس باید حدود خود را بداند (اس مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عرض خود میبریو زحمت ما میداری)
  • علی IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    13 5
    اقای احمدی نژاد اشتباهاتی داشت ولی برای این مملکت شبانه روز زحمت کشید ولی حسن کلید فقط چشمش به دست خارج و کمک غرب است . این نسخه ای است که اکبر برایش پیچیده .غربی ها سر حسن و اکبر کلاه گذاشتن چون با هم قرار گذاشته بودند که خیلی زود تر از این تحریمها برداشته شود .
  • علی IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    12 4
    آقای رئیس جمهور !!! با این سخنان نسنجیده اول از همه سیاسیت و درایت و تدبیر خود را زیر سوال برده است ؟ انتخابات را خود ایشان باید برگزار کند - همانگونه که آقای احمدی نژاد برگزار کرد و با اختلاف اندکی ایشان رییس جمهور شد--- اگر قرار بر تقلب باشد در انتخابات ایشان که بهتر می شد تقلب کرد تا در زمانی که خود ایشان و هم حزبی هایش مجری برگزاری انتخابات هستند .... این ساده لوحی در شان ایشان نیست ... پشیمانم که به ایشان رای دادم .
  • وطن دوست IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    2 2
    جناب شریعتمداری محترم حتما دلسوز نظاممان هستین ولی راهش نیست همیشه انتقاد بدون مصلحت دادن بهتره انتقاد ولی پشت سرش پیشنهاد هم باشد ولی به همه کس میتوان ایراد گرفت راهتان را باز سازی کنید
  • عاشق احمدی نژاد و شریعتمداری IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    4 5
    حسن روحانی اولین رییس جمهور چهار ساله ایران است چون به هیچ یک از وعده هایش عمل نکرد و فقط شعار داد و عزت ایران بزرگ رو لکه دار کرد
  • ایرانی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    5 2
    روحانی رییس جمهور ملت ایران است و سخنان ایشان خواسته ملت ایران و کاملا منطقی و در جهار جوب قانون بوده است اقای شریعتمداری شما از چی میسوزی از خواستهمردم یا از به خطر افتادن منافع شما
  • عباس IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    1 1
    یک تیم هسته ای با بهترین هواپیما وبهترین هتل ها رفته اند ومذاکره نموده اند ونتیجه اش اینه که خودتون مبینید، حال جوائزی که گرفته اند بماند، آیا رزمندگانی که ماه ها در جبهه ها بوده اند ونه حقی ونه حقوقی دریافت نکرده اند میدونید چه حالی دارند ف از خدا بترسید ببینید دنیا محل گذره همه یروزی میذارند ومیرند فقط ترستون از آخرت باشه این دنیا خوب وبدش زود میگذره ودعا کنید نفرین مردم دنبالتون نباشه
  • رها IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    2 1
    بعیده از آقای روحانی با این بینش سیاسی که دارند چنین سخنانی شنیده بشه،ایشون مسلما از جایگاه رهبری چه از لحاظ سیاسی وچه از لحاظ شرعی مطلع هستند،وقتی حتی حکم ریاست جمهوری با تنفیذ رهبر معتبر می شه مسلما تمام سخنان ایشون نه حکم نصیحت بلکه یک امر شرعی وقانونی است که البته از بس که مسئولین ما یاد گرفته اند در برابر اوامر ایشون فقط سر تکون بدند وچند تا همایش واجلاسیه برگزار کنند امر بر بعضی مشتبه شده این صحبتها فقط جنبه نصیحت داره
  • ولایت ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • سید صابر صبّــاری ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    0 0
    جناب شـــــریعتمـــداری ! از شما بعید است که جمله ایی را بدون تفکر پاسخ دهید ! احمدی نژاد گفته انتخابات بدون مهندسی(یعنی بدون حسابگری و محاسبات) شورای نگهبان انجام شود نه بدون نظارت!!!! چون شورای نگهیان گاهی پا را فراتر از وظیف نظارتی خود می گذارد و می گوید: این افراد مشکلی از لحاظ مخالفت با اصول نظام ندارند ولی بنظر ما به درد ریاست جمهوری ندارند. مردم می گویند:شما فقط به وظیفه نظارت و صلاحیّت بپردازید دیگر محاسبه نکنید. بنظرم این حرف احمدی نژاد است.