عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ‌گفت: همه مسئولان باید به اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند چراکه این خود نشانه پایداری بر گفتمان انقلاب اسلامی است.

اهتمام به اقتصاد مقاومتی مهمترین مظهر پایداری بر گفتمان انقلاب است‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار تسنیم، جواد کریمی‌قدوسی ظهر امروز در نخستین همایش نخبگان و مقام‌آوران فرهنگی بازنشسته سپاه خراسان‌رضوی، اظهار داشت: این تجمع جزو بهترین و برترین برنامه‌های فرهنگی عصر ظهور و پیچ تاریخی است که شاهد آن هستیم.

وی افزود: ما و شما ‌آنچه که داریم و از آن برخوردار شدیم، متعلق به انقلاب و امانت شهدا است و بایستی در این امانت و اهدا آن به صاحبش تا آخرین نفس و خون خود تلاش کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نیاز امروز انقلاب به حضور ما و شما مورد بررسی قرار گیرد، می‌بینیم که در صحنه‌های سرنوشت امروز تاثیر‌گذاری شما بسیار مهم‌تر و سرنوشت ساز‌تر از اوایل انقلاب است.

کریمی افزود: حوادث امروز در کشور و سطح منطقه گواه آن است که کسانی از مبدا به مقصد حرکت کردند ولی عده‌ای در این مسیر جا ماندند. در حرکت در مسیر انقلاب، خیلی‌ها پیاده شدند ولی عده‌ای که مقصدشان حرم و مقصد نهایی انقلاب بود به حرکت ادامه دادند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این‌ بشارت نتیجه انقلاب اسلامی ایران است و ثابت می‌کند که در قسمت پیچ تاریخی هستیم و رسالت جریان‌های سیاسی در داخل کشور آن است که مردم وادار به تسلیم نشوند و به مردم القا شود که سفره‌هایتان اگر خالی است با کدخدا دست دادن هم کاری انجام نمی‌شود.

وی بیان کرد: مسئولان از بن دندان باید به اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند که خود نشانه انقلاب اسلامی است؛ ایران مظهر اقتدار است و کسی نمی‌تواند به ایران حمله کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.