قدس آنلاین - وزیر کشور در مراسم کلنگ زنی بیمارستان تخصصی آنکولوژی ناظران درمشهد گفت: در قوانین بودجه سالانه درکمک به خیرین تبصره هایی آورده شده است.

درقوانین بودجه 94 تبصره هایی برای حمایت خیرین درنظرگرفته شده است

به گزاش سرویس خراسان- قدس آنلاین رحمانی فضلی در آیین کلنگ زنی این بیمارستان تخصصی گفت:  دربحثهای کلان کشور درحوزه های سرمایه گزاری، عمران، خدمات، تولید ، به دست مردم انجام شود.

وی افزود: بهترین نوع مشارکت، مشارکت خیرین هست که داوطلبانه است و هم  انگیزه دینی و الهی و اجر و ثواب دارد.

وزیرکشور با بیان اینکه  دولت  تدبیرو امید، بحث سلامت را محوری ترین کار خود قرارداده گفت: موضوع  بیمه، سلامت، یکی از مسایلی است که دراحادیث و روایتهای مختلف به آن اشاره شده است.

وی افزود: دو نعمت سلامت و امنیت که درآن غوطه ور هستیم، مورد توجه است و اینکه خیرین این نعمت بزرگ سلامت را پشتیبانی و حمایت می کنند ریشه دراعتقادات و سنت مردم دارد.

رحمانی فضلی با اظهارامیدواری از اینکه این کارخیر، به عنوان الگو برای مردم دنیا یک نمونه و الگو شود گفت: امام خمینی (ره) خیربزرگ و خیر بزرگی بود که عمر پربرکتش سرشار از خیربود.

وی با یادی از امام راحل (ره) افزود: امام خمینی در کار خیر بزرگ، ملت را از یوغ ستم نجات داد و برای همه مسلمین و جهانیان، بزرگترین نمونه خیرین است که برای رضای خدا گام برداشت.

رحمانی فضلی با بیان اینکه هدف از خلقت را در اسلام، عبودیت ذکر کرد گفت: عبودیت، اوج تکامل انسان است و دربحث عبودیت سوره  والعصر داریم که انسان همیشه دچارخسران است.

وی افزود: برطبق همین سوره، ایمان و عمل صالح، انسان را در زمره عبودیت و بندگی قرار می دهد.

رحمانی فضلی درپایان با بیان اینکه خیرین با کارخیر، تلاش می کنند تا بخشی از مشکلات جامعه را حل کنند و موجب رضایت خدا می شوند گفت: این طی طریق عبودیت است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.