معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۳۰۰ خانوار دارای دو معلول در کرمانشاه مشمول طرح دریافت مسکن می‌شوند.

  ۳۰۰ خانوار دو معلوله کرمانشاه تسهیلات بلاعوض خرید مسکن دریافت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، صفدر مظفری راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهارکرد: دستور‌العمل تامین خانه برای خانوارهای دارای دو معلول و یا بیشتر ابلاغ شده و در استان 300 خانوار مشمول این طرح هستند.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح برای هر خانوار شهری 30 میلیون تومان و هر خانوار روستایی 18 میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شده که به صورت تسهیلات بلاعوض جهت تامین مسکن در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این خصوص تفاهم نامه‌هایی با بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، انجمن خیرین مسکن‌ساز و ... منعقد شده، افزود: یا زمین را برای آنها تملک می‌کنیم و با همکاری این بخش‌ها می‌سازیم و یا از پروژه‌های در حال ساخت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استفاده می‌کنیم.

به گفته این مسئول در صورتی‌که مشخص شود خانوارها صادقانه قصد خرید خانه دارند، امکان پرداخت این تسهیلات بلاعوض 30 میلیون تومانی به خود آنها وجود دارد.

مظفری با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای این طرح از سوی سازمان بهزیستی، انجمن خیرین مسکن‌ساز، بنیاد مستضعفان و... تامین می‌شود، عنوان کرد: مسکن خانوارهای دارای دو معلول و یا بیشتر احتمالا تا پایان سال به نتیجه می‌رسد.

وی مسکن را یکی از مهمترین اولویت‌ها و نیازهای مددجویان بهزیستی دانست و اظهارکرد: در همین راستا از ابتدای سال 89 که شروع به ساخت مسکن برای مددجویان شد، 3360 خانوار در استان صاحب مسکن شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.