قدس آنلاین – سبزوار :  رییس اداره بهزیستی شهرستان جوین گفت: هم اکنون ۱۱۰ نفر از معلولان و ۶۰ نفر از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این اداره فاقد مسکن هستند.

اولویت های اصلی بهزیستی جوین تامین مسکن برای مددجویان  است

کاظم شبانی در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار یکی از اولویت های اصلی این اداره را تامین مسکن برای مددجویان عنوان کرد و افزود: در این راستا اواخر سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه عقد تفاهم نامه در حوزه مسکن برای مددجویان بهزیستی انجام شد.

وی با اشاره به اولویت تامین مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر در این شهرستان اظهار کرد: هم اکنون 30 پرونده مسکن مددجویی با این اولویت در اداره بهزیستی جوین تشکیل شده که در نوبت تخصیص و دریافت تسهیلات می باشند.

وی با بیان اینکه از سال 1389 تاکنون 180 نفر از مددجویان این شهرستان تسهیلات مسکن دریافت کرده اند ادامه داد :  تسهیلات مزبور جوابگوی نیاز نبوده بطوریکه بیش از 30 واحد مسکونی با اینکه مورد استفاده مددجویان قرار گرفته هنوز تکمیل و تجهیز نشده اند.

رییس اداره بهزیستی جوین از کمک خیرین و مشارکت های مردم در بخش مسکن مددجویان قدردانی کرد و اضافه نمود : خیرین در همه بخش ها یار و مددکار بهزیستی بوده و هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسکن یکی از نیازهای اصلی مددجویان می باشد از خیرین خواست در این زمینه مساعدت بیشتری داشته باشند.

هم اکنون یکهزار و 200 خانوار با جمعیت سه هزار و 800 نفر زیرپوشش اداره بهزیستی جوین هستند که یکهزار و 50 معلول و بقیه زنان سرپرست خانوار می باشند. / انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نقابی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    0 0
    باتوجه به اینکه شهرستان جوین مستقل است چرا باید اخبارشهرستان ازطریق شهرستانهای مجاورارسال شود رییس بهزیستی پاسخ دهد