حمیدرضاعرب: هيچ كس تصورش را نمي كرد با شروع فصل نقل و انتقالات استقلال حتي نداند چه كسي سرمربي اش است. ...

 استقلال يكي يكي مهره هايش را از دست مي دهد

 حال و روز استقلال اما اينگونه است و بر خلاف آنچه پيش بيني مي شد، اين تيم سرمربي اش را نمي شناسد. حضور منصوريان همان طوركه در روزهاي اخيرگفته شد،‌در استقلال به واسطه پيشنهاد خوب نفت دشوار شده و به نظر مي رسد مديران اين باشگاه بايد در روزهاي آتي فكر جذب مربي ديگري باشند. در اين میان كه استقلال درگير انتخاب سرمربي است علاوه بر آنكه گزينه هاي مورد نظرش با ديگر تيم ها در حال توافق هستند بلكه مهره هاي خودش را هم يكي يكي از دست مي دهد. آندرانيك تيموريان كه قرار بود برگردد با تراكتورسازي توافق كرده است. مهدي رحمتي نيز در راه اين تيم است. اما تراكتوری ها دست بردار استقلال نيستند و مهره هاي ديگري را هم از اين تيم مورد توجه قرار داده اند.

 تازه ترين گزينه اي كه تراكتوري ها با آن وارد مذاكره شده اند حنيف عمران زاده است. مدافعي كه فصل گذشته شرايط ايده آلي دراستقلال نداشت و از پرداخت هاي خودش هم راضي نبود. تبريزي ها كه در فصل چهاردهم شرايط ايده آلي در خط دفاع نداشتند مي خواهند با جذب عمران زاده سازمان دفاعي شان را تقويت كنند. با اين مدافع صحبت هاي مقدماتي انجام شده است و به احتمال فراوان اين بازيكن هم به جمع تبريزي ها خواهد پيوست.

جدايي بازيكنان اما تنها به حنيف ختم نمي شود. اميد ابراهيمي را هم به احتمال فراوان در استقلال فصل بعد نخواهيم ديد. اين بازيكن از تيم سابقش سپاهان پيشنهاد دارد. اصفهاني ها براي اينكه ابراهيمي را ازچنگ استقلال درآورند پيشنهاد خوبي ارائه كرده اند و دور از ذهن نيست كه ابراهيمي فصل آينده دوباره در تركيب سپاهان به ميدان برود. جدايي اميد را وقتي مي شود نزديك به واقعيت دانست كه ديگر اميرقلعه نويي روي نيمكت آبي ها نيست. او پيش از فصل چهاردهم بارها گفته بود كه به خاطر امير به استقلال آمده است و حالا كه سرمربي دلخواهش در استقلال نيست چندان ميلي به ماندن ندارد.

رفتن ابراهيمي ازاستقلال بي شك اين تيم را در خط ميانی دچارمشكلات بيشتري خواهد كرد. مشكلاتي كه مي تواند با جدايي احتمالي سجاد شهباززاده استقلال را به طور جدي وارد بحراني جدي كند. سجاد هم از تيم هاي قطري پيشنهاد دارد. او دومين گلزن ليگ محسوب مي شود و طبيعي است كه باچنين پيشنهاد هايي مواجه شود. تصور اينكه شهباززاده از قطرپيشنهاد داشته باشد و در استقلال بماند بسيار بعيد و دور ازعقل است. هيچ بازيكني حاضر نمي شود به سادگي دلارهاي آن طرف آب را از دست بدهد و در استقلالي بماند كه مشخص نيست پرداخت هايش چگونه خواهد بود.

 جدايي اين 3 بازيكن استقلال را كه اكنون سرمربي اش را نمي شناسد به ورطه نابودي خواهد كشاند و اگر مديران اين باشگاه اندك انگيزه اي براي داشتن تيمي مقبول دارند بايد به سرعت وارد كارزار نقل و انتقالات شوند و بازيكنان مورد نظرخود را جذب كنند و لااقل اجازه ندهند كه بازيكنان خودشان جداشوند.

استقلال درحالي در آستانه از دست دادن بازيكنان بزرگش قراردارد كه درمي‌یابيم ديگر تيم ها حتي پرسپوليس كه مانند استقلال از يك ناحيه هدايت مي شود، درحال جذب بازيكنان جديد هستند و ظاهرا بودجه كافي براي تيم بستن دراختيار دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جمال IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    2 0
    بااینکه من خودم پرسپولیسیم ولی واقعا ناراحت کننده است باتیم های ریشه دار مملکت مثل پرسپولیس واستقلال این بازی ها رادرمیارن مثل اینکه یه عده عمدامیخوان سرمربی انتخاب نشه