قدس آنلاین: عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شورای اسلامی گفت: همه کشورهای منطقه به خوبی می دانند که اولین نتیجه توافق احتمالی 1+5 سرازیر شدن سرمایه گذاری های خارجی و سرعت گرفتن روند توسعه در ایران است .

نتیجه توافق 1+5 سرازیرشدن سرمایه گذاران خارجی به سمت ایران است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، احمد بخشایش  در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: به همین دلیل است که کشورهایی همچون عربستان سعودی از قدرت روزافزون ایران در هراس هستند و کار شکنی می کنند.

وی تاکید کرد: ایران هیچگاه سر جنگ با عربستان یا هیچ کشور دیگر نداشته و ندارد و در شرایط پیش آمده میان ایران و عربستان این سعودی ها هستند که همیشه بر طبل ناسازگاری می کوبند و از هر وسیله ای برای ضربه زدن به ایران استفاده می کنند.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شورای اسلامی در خصوص روند مذاکرات هسته ای ایران ، اظهارداشت: روند گفتگوهای ایران و غرب برای رسیدن به توافق مثبت است و به شرط رفتار منطقی طرف های مذاکره، این گفتگوها به نتیجه می رسد.
وی افزود: اینکه مذاکرات تمدید می شود یا در موعد مقرر به پایان می رسد را هنوز نمی توان پیش بینی کرد و باید منتظر آینده ماند و به تیم مذاکره کننده اعتماد کرد.

بخشایش گفت:  اوباما برای به نتیجه رسیدن این مذاکرات بسیار مصمم و مایل است راهی را که در دولت وی آغاز شده در همین کابینه به نتیجه برسد و به نام حزب او تمام شود.
وی در بخش دیگری از این گفت و گو بیان داشت: در چند روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه ایران به طور عمدی اقدام به مسموم کردن زایران عربستانی کرده به گوش می رسد که می توان گفت این اظهارنظرها بسیار غیر منطقی است.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شورای اسلامی افزود: هتلی که زائران عرب در مشهد در آن اقامت داشتند یک هتل عراقی با مدیریت ایرانی است.

وی تصریح کرد: در روز حادثه یکی از طبقات هتل را تخلیه می کنند تا در آن سم پاشی انجام گیرد ، اما میزان مصرف سم بیش از حد متعارف بوده است و از طریق دهانه های کولر به طبقه دیگر سرایت می کند و منجر به مسمومیت و متاسفانه فوت چند زائر می شود.
بخشایش تاکید کرد: آنچه در جده برای دو نوجوان ایرانی اتفاق افتاد با حادثه مشهد کاملا متفاوت است و عربستان هم به خوبی می داند که ایران هرگز برای تلافی دست به چنین اقدامی نزده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نقی IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    خو شحالیمازاینکه این نماینده محترم درخصوص رفع تحریمها واینده ان بر اقتصاد کشور واقف هستن واز شعار های بیخودیکه بعضی از نماینده ها برای تثیبیت اینده شان ودلخوشی تندروها ابراز میکنن خودداری نمودن سپاسگذاریم .