۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 289264

در شب‌های ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های «دعوت» با اجرای سیدجواد رضویان، «شب‌های شیدایی» و «امشب» از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

جواد رضویان مجری شبکه اول شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فضل‌الله شریعت پناهی مدیرگروه اجتماعی شبکه یک گفت: ویژه برنامه «دعوت» به تهیه کنندگی لیلا رضاسلطانی، با 32 برنامه از  چهارشنبه 29 خرداد حوالی ساعت 17 و به مدت حدود یک ساعت پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: در این برنامه هر روز برترین‌های هر استان  به‌عنوان مهمان حضور دارند و از 31 استان کشور در این برنامه مشارکت جدی دارند و در برنامه سی و دوم که در روز عید سعید فطر پخش خواهد شد، برترین مهمانان در 31 برنامه گذشته با رأی بینندگان انتخاب و تجلیل می‌شود.

او درباره شاخصه های انتخاب و حضور مهمانان از سایر استانهای کشور در برنامه «دعوت» گفت: در یازده بخش مهمانان برنامه انتخاب می‌شوند که از جمله می‌توان به نام آوران، قهرمانان المپیک، مخترعین و مبتکرین، نخبگان، خانواده اهداکنندگان اعضا، چندقلوها و... اشاره کرد.

مدیرگروه اجتماعی شبکه یک تصریح کرد: برای اینکه فضای کاملاً شادی را برای بینندگان در پایان روز در ایام ماه مبارک رمضان رقم بزنیم، تصمیم گرفتیم تا اجرای برنامه «دعوت» را به بازیگر خوب و خوش اخلاق سینما و تلویزیون کشور یعنی سیدجواد رضویان بسپاریم و ان شاالله «دعوت» با اجرای جواد رضویان در ماه مبارک رمضان برنامه ای شاد و مفرح برای بینندگان شبکه یک خواهد بود.

شریعت پناهی همچنین از ادامه پخش برنامه «امشب» با اجرای سیدعلی ضیا در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این برنامه به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران در همان ساعت 23 و به مدت 90 دقیقه به‌طور زنده به روی آنتن می‌رود تنها با این تفاوت که به جای سه شب در هفته دو شب یعنی یک شنبه‌ها و دوشنبه‌ها با رویکرد ترویج افطاری ساده پخش می‌شود.

مدیرگروه اجتماعی شبکه یک سیما ادامه داد: ویژه برنامه دیگری که درشب های ماه مبارک رمضان مهمان مخاطبان خوب شبکه خواهد بود برنامه «شب های شیدایی» است. این برنامه هر شب حوالی ساعت 30 دقیقه بامداد و به مدت نیم ساعت از باغ موزه دفاع مقدس تهران با اجرای مهدی آقابیگی به روی آنتن می‌رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.