نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر عضو کمیسیون امنیت ملی مبنی بر موکول شدن بررسی طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای به سه‌شنبه٬ گفت : مجلس بر اساس آئین‌نامه داخلی عمل می کند.

مجلس بر اساس آئین‌نامه داخلی عمل می‌کند

به گزارش  ایلنا٬ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد در پاسخ به تذکر آصفری مبنی بر اینکه چرا بررسی طرح مربوط به الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای به سه شنبه موکول شده٬ گفت : مجلس بر اساس آئین‌نامه داخلی عمل می‌کند.

نایب رئیس مجلس گفت : با توجه به اینکه طرح استانی شدن حوزه های انتخابیه مجلس که هم اکنون در دستور بررسی است، پیش از این با تقاضای بیش از 50 تن از نمایندگان مبنی بر تغییر دستور در اولویت قرار گرفته و مورد بررسی قرار می‌گیرد، ما برای اینکه طرح الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته ای ایران را که این طرح نیز با رای نمایندگان مبنی بر تغییر دستور در اولویت قرار گرفته، بررسی کنیم باید ابتدا تغییر دستور قبلی که همین طرح استانی شدن حوزه های انتخابیه است، به پایان برسد .

ابوترابی فرد گفت : علت اینکه آن طرح در دستور امروز قرار نگرفته٬ همین بوده که طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای نیز با رای نمایندگان مبنی بر اولویت بررسی و تغییر دستور جلسه در نوبت بررسی قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.