قدس آنلاین: قاری برتر مسابقات بین‌المللی مالزی گفت: برای همیشه از مسابقات قرآنی کناره‌گیری می‌کنم و در زمینه اثر بخشی و کیفیت تلاوت به فعالیت خواهم پرداخت.

از این پس در زمینه اثر بخشی و کیفیت تلاوت به فعالیت خواهم پرداخت

به گزارش قدس آنلاین، محسن حاجی حسنی کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ارتباط با مسابقات بین‌المللی مالزی اظهار کرد: در سال جاری به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران  در مسابقات بین‌المللی مالزی شرکت کردم و رتبه نخست این مسابقات را نیز کسب کردم.

وی افزود: مسابقات مالزی با سابقه‌ترین و معتبرترین مسابقات جهانی در بحث قرآن کریم است و سال جاری نیز پنجاه و هفتمین دوره آن برگزار شد و در طی این 57 دوره 9 نفر از ایران به مقام نخست دست یافته بودند.

حاجی حسنی بیان داشت: سطح مسابقات مالزی بسیار بالای است و در طی 9 سال اخیر کسی از جمهوری اسلامی ایران به مقام نخست دست نیافته بود که این خود نشان از سطح بالای این مسابقات دارد و خوشبختانه من دهمین نفر از جمهوری اسلامی ایران بودم که این مقام را کسب کردم.

قاری برتر مسابقات بین‌المللی مالزی گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن در کشور مالزی با توجه ویژه مردم و حکومت این کشور انجام می‌شود به طوری که کل کشور درگیر مسابقات هستند و حتی  مردم مالزی من را در خیابان‌های مالزی به اسم می‌شناختند.

حاجی حسنی در خصوص برنامه‌های آینده خود نیز تصریح کرد: مهمترین مسابقات قرآنی جهان مسابقات قرآن مالزی و جمهوری اسلامی ایران است و کسی که در این دو مسابقه اول شود عملا باید از میادین مسابقات کناره‌گیری کند و به بحث تلاوت‌های مجلسی  و تاثیرگذار بپردازد زیرا لزومی بر درگیری دائم یک قاری در مسابقات نیست و من نیز بر همین اساس برای همیشه از مسابقات قرآنی کناره‌گیری می‌کنم و در زمینه اثر بخشی و کیفیت تلاوت به فعالیت خواهم پرداخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.