قدس آنلاین -ایلام: استاندار ایلام گفت: در ماه مبارک رمضان هیچ دستگاه دولتی حق ندارد با استفاده از بودجه دولتی، مراسم افطاری برپا کند.

افطاری در ایلام با بودجه دولتی ممنوع!

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با تبریک ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و با بیان اینکه در دین مبین اسلام افطاری دادن کاری نیک محسوب می شود و اجر بسیاری دارد، اظهار داشت: افطاری دادن به روزه داران هر چند نیک و پسندیده است اما استفاده از منابع دولتی و بیت المال برای افطاری دادن خلاف شرع و قانون است.

وی با اشاره به اینکه مراکز دولتی در این ماه مبارک بایستی به نحو احسن به مردم ارائه خدمت کنند تا علاوه بر جلب رضایت خالق، رضایت بندگان خدا را نیز بدست آورند، افزود: دولت در سال جاری بشدت با برپایی سفره های افطاری با بودجه دولتی مخالف است و این موضوع مهم به صورت ویژه رصد می شود و امیدواریم که مسئولان اجرایی استان به این مهم توجه جدی داشته باشند.

استاندار ایلام افطاری دادن در شب های متوالی با استفاده از بودجه بیت المال را اصراف و سوء استفاده از منابع دولتی دانست و تأکید کرد: ادارات و نهادهای دولتی تحت هیچ شرایطی نباید از بودجه دولتی برای این امر استفاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.