مسعود عباسی : هرچند گفته می شود پرویز مظلومی قبل از حضور در کادر فنی استقلال با امیر قلعه نویی گفت و گو کرده و از او برای حضور در این مسوولیت رخصت گرفته است ...

 عصبانیت قلعه نویی از دستیار اول مظلومی!

 اما انتشار اخبار مرتبط با این گفت و گو نشان می دهد قلعه نویی و مظلومی ناخواسته مجبور به مکالمه تلفنی در این رابطه شده اند .به همین خاطر هیچ صحبتی به جز چند کلمه میان این دو مربی رد و بدل نشده است.

ماجرا از این قرار است که پرویز مظلومی پس از مذاکره با مسؤولان باشگاه و اطمینان از حضور در استقلال  به توصیه برخی نزدیکانش با امیر قلعه نویی تماس می گیرد تا از او رخصت بگیرد اما امیر قلعه نویی پاسخ او را نداد، مظلومی که قصد داشت از این ماجرا بهره برداری کند در مصاحبه ای اعلام کرد قلعه نویی پاسخ او را نداده است در صورتی که من با او تماس گرفتم.

پس از این اتفاق نزدیکان امیر قلعه نویی از جمله برخی دستیاران او تصمیم داشتند علیه مظلومی مصاحبه کنند و این بازی رسانه ای از سوی سرمربی جدید استقلال را با واکنش تند خود محکوم کنند اما قلعه نویی مانع از این کار شد چون معتقد بود پاسخ مظلومی را باید در زمان مناسب داد. با این حال امیر قلعه نویی چند ساعت پس از این اتفاقات ناخواسته مجبور شد با مظلومی تلفنی صحبت کند.

گفته می شود داستان از این قرار است که مجید صالح دستیار سابق قلعه نویی و مربی جدید استقلال با قلعه نویی تماس می گیرد و بعد از آنکه خودش از او برای حضور روی نیمکت استقلال اجازه می گیرد، گوشی تلفن را به مظلومی می دهد تا او نیز از امیر رخصت بگیرد اما این گفت و گو چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد و به چند تعارف خشک و خالی خلاصه می شود!

اما جالب است بدانید پس از این که امیر قلعه نویی به این ترتیب از سوی مجید صالح غافلگیر و ناخواسته مجبور به گفت و گوی تلفنی با پرویز مظلومی شده است به نزدیکانش گفته به مجید صالح بگویید به شدت از او دلخور هستم چون اگر قرار به گفت و گوی تلفنی با مظلومی بود وقتی خودش با من تماس گرفت به او جواب می دادم و این کار غیر اخلاقی بود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    14 2
    دعواي پوله دگه فقط پول
  • رضا IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    13 2
    بایدبحال ورزش این مملکت تاسف خوردکه بازیچهدست قرارگرفته انهم ادمهای نوکیسه اقایان اگرهنرداریددلتان بحال ورزش این مملکت بسوزداین بازیهارابگذاریدکنار
  • امیر IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    2 2
    داداش امیر مافیا لین مظلومی تا 8 دهفته بیشتر دوام نمی یاره تا وقتی تو هستی مگر می زاری در ضمن ما هم کارمونو بلدیم و تو داربی دوباره ماستش میکنیم نتیجه کلی این که مظلومی هم میاد پیش تو
  • فرهادم IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    3 2
    عجب زبلی بوده مظلومی,ایولا کمرقلعه نویی شکست