سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی به مسجد امام صادق (ع) کویت را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدای از نمازگزاران روزه دار شد، بشدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت خارجه ایران حمله تروریستی به مسجد امام صادق (ع) کویت را محکوم کرد
 

  به گزارش ایرنا از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امورخارجه، مرضیه افخم افزود: تروریسم تکفیری همان طوری که بارها جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده مهمترین تهدید ملت های منطقه است و برای مقابله با این تهدید دولت های منطقه باید مبارزه جدی با این پدیده شوم و منابع تغذیه مالی و فکری آن را در اولویت سیاست های امنیتی خود قرار داده و ساز و کارهای جمعی منطقه ای را برای ریشه کردن آن هرچه سریعتر شکل دهند.

ساعتی پیش یک تروریست انتحاری با ورود به داخل مسجد امام صادق(ع)کویت خود را منفجر کرده و موجب کشته و زخمی شدن نمازگزاران و تخریب ساختمان مسجد شده است.

هم اکنون به دستور مقامات کویت همه نیروهای امنیتی و انتظامی در وضعیت آماده باش کامل قرار دارند.

شیخ صباح الاحمد امیر کویت بمنطور تسریع در عملیات امداد و نجات مصدومان و آسیب دیدگان حادثه انفجار هولناک تروریستی مسجد بزرگ شیعیان کویت ضمن حضور در محل حادثه وضعیت کنونی محل را مورد بررسی قرار داد.

نیروهای امنیتی و انتظامی کویت هم اکنون منطقه صوابر واقع در مرکز پایتخت این کشور را کاملا محاصره کرده و هرگونه رفت و آمدی را بشدت زیر نظر دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.