دکتر سیدمسعود کیمیاگر استاد پیشکسوت تغذیه صبح امروز به دلیل بیماری سرطان در سن ۷۱ سالگی درگذشت.

دکتر کیمیاگر استاد پیشکسوت تغذیه درگذشت + زمان تشییع
به گزارش  (ایسنا)، مراسم تشییع پیکر دکتر مسعود کیمیاگر، استاد پیشکسوت علم تغذیه ساعت 8:30 صبح فردا از مقابل دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی تشییع می‌شود.

دکتر کیمیاگر متخصص علوم تغذیه و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز در پیامی در گذشت دکتر مسعود کیمیاگر استاد فرهیخته و پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را تسلیت گفت.

بنابر اعلام وب‌دا، در پیام دکتر عباس زارع نژاد آمده است:

« درگذشت استاد ارجمند، دکتر مسعود کیمیاگر ضایعه‌ای ناگوار برای جامعه علمی و دانشگاهی کشور بویژه علوم پزشکی است. آن مرحوم یکی از چهره‌های برجسته و ماندگار عرصه علوم تغذیه محسوب می‌شد که با دانش بالای خویش نقش موثری را در ارتقای علم تغذیه در کشور و نیز تربیت شاگردان فراوان مبذول داشت.

وی همچنین همکاری موثری با رسانه‌ها بویژه رسانه ملی در تببین جایگاه علم تغذیه داشت و خدمات علمی - فرهنگی فراوانی را در این مسیر ارائه کرد.

ضمن تسلیت به خانواده محترم وی، استادان، محققان، دانشجویان و همکاران گرامی ایشان، از خداوند بزرگ برای وی رحمت و رضوان و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت می‌نمایم.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهار IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    1 0
    من خيلي متأثر شدم ، واقعا به خانواده بزرگوار ايشون تسليت عرض مي كنم ، ما و خانواده هامون از ايشون خيلي مطالب زيادي از تلويزيون ياد گرفتيم ، خيلي حيف شد !!!! اميدوارم روح شون شاد و همنشين با أوليا الهي باشند ، و خداوند به خانواده محترم شون صبر و اجر عنايت فرمايد !!!!!