قدس آنلاین - ایلام: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: شرکت آبفار ایلام، ۵ میلیارد ريال از مشترکان طلب دارد.

طلب ۵ میلیارد ريالی آبفار ایلام از مشترکان

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، نورالله تیموری با بیان اینکه مشترکان لازم است با پرداخت به موقع آب بهای مصرفی خود، این شرکت را در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر یاری رسانند، اظهارداشت: این میزان طلب از مشترکان روستایی بوده که متاسفانه  تا کنون نسبت به پرداخت آب بهای خود اقدام نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه شرکت آبفار ایلام به صورت میانگین برای تولید و توزیع هر متر مکعب آب روستایی حدود 13 هزار ریال هزینه می کند، افزود: این در حالی است که هر متر مکعب آب برای مشترکان روستایی ایلام در حدود یک هزار ریال به فروش می رسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام به 250 میلیارد ريال اعتبار اختصاص یافته این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: پیش بینی می شود در سال جاری اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال برای اجرای طرح های مختلف این شرکت در استان اختصاص داده شود.

نورالله تیموری طلب این شرکت از مشترکان را 5 میلیارد ريال عنوان و تصریح کرد: میزان بودجه این شرکت در سال 93 نسبت به سال ماقبل آن 5 برابر افزایش داشته و در صورتی که مشترکان نیز آب بهای مصرفی خود را پرداخت نمایند، این شرکت می تواند طرح های خود را سریعتر اجرا نماید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.