قدس آنلاین: رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گفت: راهپيمايي روز جهانی قدس جمعه ۱۹ تیرماه همزمان با سراسر کشور در ۱۷۵ نقطه خراسان رضوی برگزار مي‌شود .

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۷۵ نقطه خراسان رضوی/سخنرانی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی اظهار داشت: راهپيمايي روز جهانی قدس در روز جمعه 19 تيرماه (23 رمضان) و از ساعت 10 صبح برگزار مي شود.

وی افزود: راهپيمايي روز جهانی قدس در ۱۷۵ نقطه خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور برگزار مي‌شود و در اين راستا هماهنگی‌های لازم از سوي شورای هماهنگی تبلیغات اسلامي استان با شهرستان‌ها‌ صورت پذيرفته است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: این مراسم در مشهد از میدان پانزده خرداد آغاز می‌شود و راهپیمایان به سمت میدان‌ بیت‌المقدس و حرم مطهر رضوی حرکت می‌کنند و در خاتمه راهپیمایی خواهران از ورودی باب الجواد(ع) و برادران از ورودی باب الرضا(ع) وارد حرم مطهر رضوی و صحن جامع رضوی می‌شوند.

وی تأکید کرد: در پایان راهپیمایی روز جهاني قدس سخنرانانی قبل از ایراد خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می‌کنند و سخنران مشهد هم حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی است و سپس خطبه‌های نماز جمعه و اقامه نماز جمعه را به امامت آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد خواهیم داشت.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس مهر تأیید قبولی طاعات و عبادات مؤمنان روزه‌دار و شرکت در مراسم احیا و درک لیالی قدر است.

سلطانی گفت: تمامی دستگاه‌هاي فرهنگي و اجتماعي همچون حوزه علميه، پليس راهور، نيروي انتظامي، اوژرانس، هلال احمر، آتش‌نشانی، قطار شهری، اتوبوسرانی و دیگر دستگاه‌ها از ابتدا تا انتهای مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی همکاری دارند تا نمایشی خوب را در تمامی بخش‌ها داشته باشیم و شاهد مشکلی نباشیم.

وی اذعان داشت: حضرت امام خمینی(ره) با ژرف اندیشی و نگاه عالمانه و عمیقی که به حوادث جهان داشتند، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند و روز جهانی قدس تمام نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای به حاشیه راندن و به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و اشغال قدس شریف را نقش بر آب می‌کند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به دلیل حمایت رژیم صهیونیستی از گروهک تروریستی داعش و جنایت‌کاران آل سعود از اهمیت ویژه‌‎ای نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است و بی‌تردید حضور با شکوه و میلیونی مردم این توطئه خطرناک را خنثی کرده و مکر این شیاطین را به خودشان بازمی‌گردانند.

سلطانی خاطرنشان کرد: تنها راه نجات قدس شریف اتحاد، انسجام و وحدت عملی مسلمانان بوده و راهپیمایی هرچه باشکوه‌تر روز جهانی قدس زمینه اتحاد و همدلی میان مسلمان را فراهم می‌کند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.