قدس آنلاین:قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی با صدور بیانیه مشترکی از قشرهای مختلف مردم استان برای شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس دعوت کردند.

روز جهانی قدس، روز جهانی استقامت و ایستادگی و روز مقابله با زور و زر و تزویر است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، در این بیانیه آمده است :

روز جهانی قدس، روز جهانی استقامت و ایستادگی، روز جهانی پایداری حق در برابر باطل و روز مقابله با زور و زر و تزویر است. امروز جهان اسلام بیدار است و دشمن بر خود می‌لرزد و ابر قدرت‌ها از ندای بلند پیروزی، از بیداری مظلومان و مستضعفان و از تحقق پیروزی خون بر شمشیر به هراس افتاده‌اند.
حماسه ی این روزیادآور فریاد رعد آسای امام راحل است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ویژه در کشورهای اسلامی طنین افکن شد و مسیر مبارزه بی امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.
امروز وظیفه  جهان اسلام و همه ملت‌های آزادیخواه حمایت از مقاومت فلسطین در نبردی نابرابر علیه  نژادپرستی رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن است.از این رو مردم ولایتمدار خراسان شمالی ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای، با حضور آگاهانه و گسترده همراه با سیل خروشان مردم روزه دار و آزاده در سراسر جهان فریاد برائت خویش را از آمریکای جهانخوار و متجاوزان پلید و اشغالگران قدس اعلام می دارند و با وحدت و همدلی با حماسه سازان مظلوم فلسطین تا آزاد سازی کامل سرزمین های اشغالی از دست اسرائیل غاصب همپیمان خواهند شد.

انتهای پیام/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.