۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 294590

خانه ها در این روستا به گونه ای ساخته شده اند که خودشان دیوارهای روستا نیز هستند.

دهکده ای پر از افراد دیوانه

 

 

گروه سرگرمی ROZANEH  

 

در دنیا روستا های زیادی هستند که به خاطر طبیعت زیبایشان یا سبک معماری خانه هایشان معروف شده اند.اما این روستا به خاطر افراد دیوانه ای که در ان زندگی می کنند معروف شده است.

 

در نگاه اول روستای "هاگوی" یک منطقه بسیار آرام و با صفاست که شهروندان آن در آرامش کامل زندگی می کنند و همه چیز مرتب است اما در عمق این روستا یک سیاهی خاصی وجود دارد. تمام شهروندان این روستا افراد سالخورده ای هستند که دچار دیوانگی و جنون شده اند.

 

در این روستا که به "روستای دیوانگان" شهرت دارد ۱۵۲ نفر زندگی می کنند که در گروه ها ۶ یا ۷ نفره تقسیم شده اند. حدود ۲۵۰ پرستار از این افراد نگهداری می کنند. آن ها هیچ ایده ای در مورد دنیای بیرون ندارند و حتی خانه هایشان نیز به سبک قدیم و نهایتا با تکنولوژی های مرسوم تا سال ۲۰۰۰ در ارتباط هستند.

 

www.ROZANEHONLINE.com

 

شهروندان این روستا می توانند ازادانه به هر چا می خواهند بروند، خرید کنند فیلم ببیند و حتی برای خود انتخابات برگزار کنند اما هیچکس اجازه خروج ندارد. خانه ها در این روستا به گونه ای ساخته شده اند که خودشان دیوارهای روستا نیز هستند.

 

افرادی که دچار جنون می شوند و سن بالای ۵۵ سال دارند از طرف مجموعه های مختلف به این روستا معرفی می شوند تا در آنجا زندگی آرام تری را ادامه دهند. این منطقه از جنجال های شهری به دور است تا بیماری افراد درون روستا افزایش نیابد.

 

روزنه آنلاین  

 

www.ROZANEHONLINE.com

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.