قدس آنلاین : بخشدار شهرضا گفت: یکی از طرح‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری اردوهای جهادی و هجرت (۳) با محوریت بسیج سازندگی سپاه است که بسیجیان در اردوهای جهادی یاری رسان مناطق محروم می شوند.

بسیجیان در اردوهای جهادی یاری رسان مناطق محروم می شوند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محسن یونسی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به نقش سازنده بسیج سازندگی در محرومیت زدایی مناطق محروم کشور اظهار داشت: نقش موثر این نهاد در کمک به ساکنان مناطق محروم و تلاش در جهت رفع محرومیت زدایی سبب شده تا از حمایت مقام معظم رهبری و ریاست جمهور نیز برخوردار شود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری ستاد پشتیبانی طرح‌های هجرت (3) در شهرستان شهرضا عنوان داشت: در این ستاد هماهنگی لازم برای حمایت از طرح‌های محرومیت زدایی و سازندگی بسیج، انجام شده و بخش مرکزی شهرستان نیز آمادگی خود برای همکاری را اعلام کرده است.
بخشدار شهرضا تصریح کرد: دستورالعمل همکاری با بسیج سازندگی به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان ابلاغ شده که در سال جاری اجرایی می شود.
یونسی تاکید کرد: بسیاری از پروژه های عمرانی بخش مرکزی شهرستان به بسیج سازندگی واگذار شده که از آن جمله می توان به رنگ آمیزی جداول معابر و ساخت خانه های عالم اشاره کرد.
وی گفت: بخش دیگری از فعالیت‌های بسیج سازندگی در بخش مرکزی شهرستان در حوزه فرهنگی است که برگزاری کلاس‌های آموزشی آشنایی با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی نظیر اعتیاد از جمله آنها می باشد.
بخشدار شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم کاهش آمار طلاق و ناهنجاری های خانوادگی اظهار داشت: برگزاری کلا‌س‌های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده و نیز ارائه خدمات مشاوره ای به روستائیان و عشایر از جمله دیگر خدماتی است که با همکاری بسیج سازندگی شهرستان به روستاییان بخش مرکزی ارائه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.