حجت الاسلام شیخ حسین المعتوق، دبیرکل ائتلاف ملی اسلامی کویت تصریح کرد که دشمن صهیونیستی تنها یک رژیم اشغالگر و غاصب در سرزمین فلسطین نیست، بلکه محوری برای غارتگری و فتنه انگیزی در جهان اسلام است و تضعیف یا سرکوب آن نوید سامان یابی و پایان چالش ها و مشکلات امت اسلامی را می دهد.

رژیم صهیونیستی، تروریسم تکفیری و حامیان آنها دو روی یک سکه هستند

حجت الاسلام المعتوق، دبیرکل ائتلاف ملی اسلامی کویت در مصاحبه اختصاصی با ایرنا خاطرنشان کرد: نیروهای کفر جهانی، رژیم اسرائیل را در قلب جهان اسلام ایجاد کرده اند، غده ای سرطانی که انگیزه وجود آن در این سرزمین ایجاد تفرقه، فتنه انگیزی و از هم گسیختگی امت اسلامی است و به همین دلیل قدرت های بزرگ به این رژیم به عنوان یک ضرورت حتمی می نگرند تا جهان اسلام همواره در ستیز و تنش مداوم باقی بماند.

وی ادامه داد: موفقیت جمهوری اسلامی ایران در رویارویی با قدرت های استکباری و در راس آن آمریکا و اقمار ریز و درشت آن و پیروزی های پیاپی مقاومت اسلامی در شکست دادن دشمن صهیونیست سبب شد تا امروزه بدنبال برگه و حربه جدیدی که همان ایجاد فتنه است، باشند تا بلکه بوسیله آن بتوانند بیداری امت اسلامی را مهار و متوقف کنند.

وی با اشاره به تلاش قدرت های شیطانی برای محاصره جمهوری اسلامی ایران و مقابله با آن از طریق راه اندازی جنگ تحمیلی هشت ساله توسط رژیم جنایتکار بعث عراق و شکست این توطئه، ادامه داد: آنها در جنگ 33 روزه با مقاومت اسلامی لبنان نیز شکست مفتضحانه دیگری را متحمل شدند و بار دیگر در تلاش خود برای توقف خیزش امت اسلامی ناکام ماندند به گونه ای که مقاومت اسلامی از یک گروه لبنانی به یک قدرت منطقه ای توانمندی تبدیل شده است. 

دبیر کل ائتلاف ملی اسلامی کویت ادامه داد: امروزه دشمنان با فراخواندن عناصر تکفیری از گوشه و کنار جهان می کوشند تا بار دیگر بخت خود را در سرکوب مقاومت اسلامی بیازمایند. قدرت های استکباری به ویژه آمریکا حمایت از مزدوران داعش را به عنوان یک نیاز کنونی خود ادامه می دهند و به گونه ای آنان را هدایت می کنند که به منافع و اقمار تحت پوشش خود در منطقه آسیبی نرسد.

وی تصریح کرد: بر این باوریم که مهمترین مشکل قدرت های استکباری جلوگیری از فروپاشی و متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است، زیرا از بین رفتن این غده سرطانی به معنای خاتمه یافتن تسلط، غارتگری و زیاده خواهی آمریکا در منطقه و تبلور بیداری فراگیر امت اسلامی است.

این اندیشمند کویتی افزود: دشمن صهیونیستی صرفا یک کشور و یک رژیم اشفالگر غاصب نیست بلکه پروژه ای شیطانی برای سرکوب بوده و تنها راه پایان دادن به مشکلات جهان اسلام تضعیف این رژیم می باشد، به همین دلیل بود که امام رحل(ره) با تشخیص درد های جهان اسلام و آنهم در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با اعلام روز جهانی قدس، سنگ بنای نابودی این رژیم را بنیان نهاد.

المعتوق تصریح کرد روز قدس محور اصلی خیزش جهان اسلام است و همه مسلمانان مکلفند این روز عظیم را گرامی بدارند زیرا آزادسازی بیت المقدس یگانه امید باقی مانده برای وحدت و همدلی امت اسلامی است.

وی در پایان تاکید کرد: ما بر این باوریم که رژیم صهیونیستی، تروریسم تکفیری و همه ی حامیان آنها دو روی یک سکه اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.