رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان فارس طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در این استان کشف شد.

۱۳۰ کیلوگرم تریاک در استان فارس کشف شد‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمد جعفر تولایی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه "هرمود عباس" شهرستان لارستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور لارستان - بندرعباس به یک دستگاه خودرو سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ تولایی افزود: در بازرسی از این خودرو 110 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و در این زمینه چهار نفر متهم دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان " سپیدان" نیز در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی اقدام به برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی در محور اصلی سپیدان- یاسوج کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در این راستا مأموران موفق شدند با توقیف یک دستگاه خودرو ال 90‌، مقدار 9 کیلو و 900 گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری "گل‌سرخ" شیراز نیز هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون شدند.

سرهنگ تولایی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن 10 کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

وی در پایان با هشدار جدی به قاچاقچیان مواد مخدر گفت: شماره تلفن 2184269 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خرید و فروش مواد مخدر است.

کشف 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شیراز

مأموران پلیس آگاهی استان فارس با توقیف یک دستگاه کامیون در ورودی شهر شیراز، 30 هزار و 900 لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس در تشریح این خبر گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون در امر قاچاق سوخت فعالیت دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سیروس حیدری تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل حرک خودرو مورد نظر شناسایی و مأموران به محور شیراز – اصفهان اعزام شدند.

وی بیان کرد: پس از گشت زنی‌های مداوم در نهایت کامیون حامل سوخت قاچاق در ورودی شهر شیراز شناسایی و ضمن توقیف در بازرسی از آن 30 هزار و 900 لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس در پایان گفت: در این راستا راننده خودرو دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.