استاندار خراسان رضوی گفت: راهپیمائی روز قدس پیام محکمی برای مذاکره کنندگان غربی است.

رشیدیان: راهپیمائی روز قدس پیام محکمی برای مذاکره‌کنندگان غربی است‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار تسنیم، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از شهرک فناوری‌های نوین اظهار داشت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس و در محل‌های تجمع، پیام محکمی برای نمایندگان ایران اسلامی و کشورهای غربی در مذاکرات هسته‌ای است. در واقع این حضور پرشکوه به معنی حمایت مردم از تیم ایران در مذاکرات هسته‌ای است.

وی تصریح کرد: روز قدس ایام‌اللهی است که در آن توجه همه ملت‌های مسلمان را به اتحاد و انسجام جلب می‌کند.

استاندار خراسان رضوی افزود: به بیان دیگر همه امت اسلام در این روز ‌علیه اسرائیل و اقدامات غاصبانه‌اش در قبله اول مسلمانان فریاد مخالفت و برائت را سر می‌دهند.

رشیدیان ظهور و بروز گروه‌های افراطی در دنیای مسلمانان را توطئه‌ای بزرگ و ساماندهی شده از طرف رژیم صهیونیستی خواند و تأکید کرد: امروز که این گروه‌های تروریستی تحت عناوین مختلف در کشورهای مسلمان مانند عراق، یمن و فلسطین در ماه مبارک رمضان دست به کشتار جمعی می‌زنند باید با همه توان در مقابل آن‌ها ایستادگی کرد.

وی افزود: حضور گسترده مردم در این صحنه می‌تواند به‌نوعی اعلام بیزاری و مقاومت در برابر آن‌ها باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شعار سال تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در شرایط حساسی که هم‌اکنون برای ایران اسلامی به وجود آمده، ‌حضور در این راهپیمایی روز قدس مصداقی بارزی از همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

رشیدیان حضور مردم ایران در صحنه‌های حساس حماسه آفرینی را امری معمول دانست و افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی همواره مردم ایران در این صحنه ها حضور پرشور داشته‌اند و می‌توان مطمئن بود در راهپیمایی روز قدس امسال نیز همین اتفاق در کل کشور و همچنین خراسان رضوی می افتد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.