قدس آنلاین یزد - ريیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان يزد با اشاره به پيام راهپيمان روز جهاني قدس مبني بر پايبندي مردم به آرمان‌هاي نظام در دفاع از مظلومان، گفت حضور یکپارچه مردم در روز جهانی قدس یقیناً دنیای استکبار را در مقابل ایران وادار به تسلیم و زانو زدن خواهد كرد

حضورمردم در راهپيمايي روز قدس، استکبار را وادار به تسليم مي‌كند

به گزارش قدس آنلاین از یزد، حجت الاسلام "سيد محمد فخرالدینی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی و ایدئولوژی آن بر مبنای دفاع از مظلوم پایه‌گذاری شده ‌است، اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران در دنیا به عنوان انقلابی مدافع مظلوم شناخته شده و لذا چشم مظلومان و محرومان دنیا به این نظام است.

وي افزود: حتي در مذاکرات هسته‌اي جمهوری اسلامی با گروه 1+5 نيز بر تمام دنیا مبرهن شده که این نظام مدافع مظلومان و در مقابل استکبار قرار گرفته ‌است و اين استكبار نيز همان استكباري است که از رژیم غاصب صهیونیستی دفاع می‌کند.

فخرالديني تصریح کرد : حضور مردم در راهپیمایی روزجهانی قدس می‌تواند چند پیام را براي ابرقدرت‌هاي چهان داشته باشد كه از آن جمله مي‌توان به پايبندي مردم ايران علیرغم وجود تحریم‌ها و ظلم‌هايي که به این نظام می‌شود، نسبت به ایدئولوژی و مکتب خودشان که دفاع از مظلوم است، اشاره كرد.

وي با تاكيد بر اين كه حضور یکپارچه مردم در روز جهانی قدس یقیناً دنیای استکبار را در مقابل ایران وادار به تسلیم و زانو زدن خواهد كرد، اظهار كرد: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس همچنين خطر بزرگی برای طرفداران استکبار در منطقه اعم از داعش، حکومت وهابی عربستان و دیگر دست‌نشانده‌هاي آنها محسوب مي‌شود و موجب سربلندی و افتخار مردم مظلوم یمن، سوریه، عراق، فلسطین و غزه خواهد شد.

ريیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حقيقيت روز جهاني قدس را در واقع بیانگر وحدت مومنان و  متدینین در این جهانی خواند که هر گوشه‌اش را ظلم و ستم فرا گرفته است و آن را عاملي براي تقويت اين وحدت دانست.  

فخر الديني در پايان نيز با اشاره به برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس در بالغ بر 70 نقطه از استان یزد، گفت: امسال روز جهانی قدس در مركز استان از ساعت 11 صبح و از میدان شهید بهشتی با توسل به امام زمان(عج) و قرائت زیارت آن حضرت آغاز مي‌شود و راهپيمايان با عبور از خیابان امام، چهارراه شهدا، خیابان قیام، در انتها در مسجد ملااسماعیل، پایگاه نماز جمعه يزد، اجتماع خواهند كرد و با قرائت قطع‌نامه پاياني، توطئه‌های دشمنان از جمله وهابیت که اکنون هم‌دست با رژيم غاصب اسرائیل شده را محكوم خواهند كد.

وی خاطر نشان ساخت  براي راهپيمايان روز قدس در استان تدابیری از جمله سرويس ایاب و ذهاب، برپايي نمایشگاه عکس، غرفه نقاشي كودكان و غرفه اخذ کمک‌های مردمي به ملت بی‌دفاع فلسطین و غزه و غيره نيز در مسير راهپيمايي در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.