قدس آنلاین - ایلام: رییس دفتر نظارت بر انتخابات ایلام گفت: اعضای هیات نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ایلام به حکم دبیر شورای نگهبان معرفی شدند.

تعیین اعضای هیات نظارت بر انتخابات ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، یوسف امیدی با بیان اینکه براساس حکم دبیر شورای نگهبان این اعضا کار نظارت بر انتخابات سال جاری در استان ایلام را بر عهده خواهند داشت، اظهار داشت: بر اساس این حکم بنده بعنوان رییس و آقایان حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، نادر ملک حسینی، ملک محمد هاشمیان و شهباز محمدیان نیز اعضای این هیات را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه این اعضا به منظور نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیات مرکزی انتخابات مشخص شده اند، افزود: هم اکنون هیات استانی نظارت بر انتخابات در ایلام تشکیل شده و در مرحله بعد در هر شهرستان سه نفر و در هر بخش نیز سه نفر بعنوان اعضای هیات نظارت برگزیده می شوند.

رییس دفتر نظارت بر انتخابات ایلام از انجام کارهای پشتیبانی و راه اندازی دفاتر شهرستانی خبرداد و خاطرنشان ساخت: کار ثبت نام از نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری از 26 آذر و نامزدهای مجلس شورای اسلامی از 28 آذر همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.

یوسف امیدی هرگونه فعالیت تبلیغاتی نامزدهای احتمالی پیش از شروع رسمی تبلیغات را ممنوع دانست و تأکید کرد: تبلیغات رسمی نامزدهای انتخاباتی بر اساس قانون یک هفته قبل از انتخابات است و خارج از این محدوده هرگونه فعالیت تبلیغاتی در مکان های عمومی ممنوع است و با متخلفان برخورد قاطع می شود.

وی به فعالیت برخی نامزدهای انتخاباتی در منازل اشخاص اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به وسعت استان تعدادی از داوطلبان احتمالی در منازل اشخاص و گروه های مختلف حضور یافته و برنامه های خود را تشریح می کنند که از لحاظ قانونی منعی ندارد، ولی هرگونه فعالیت تبلیغی در اماکن عمومی و مساجد تخلف محسوب شده و با خاطیان برخورد می شود.

گفتنی است پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان هفتم اسفند 94 برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.