فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی گفت: یک مرزبان طی درگیری با تروریست ها که قصد انجام اعمال خرابکارانه از جمله انتحاری داشتند، بامداد امروز در مرزهای جنوب شرقی به شهادت رسید.

ناگفته‌های انهدام تیم تروریستی در میرجاوه
مهر: سردار قاسم رضائی اظهار داشت: ستوان دوم محمودی در نقطه صفر مرزی جمهوری اسلامی با پاکستان در محدوده شهرستان میرجاوه بر اثر درگیری نیروی های مرزبانی با تروریست ها زخمی شد.

وی افزود: این مرزبان پس از مجروحیت با تلاش های نیروی های مرزبانی در حال انتقال به بیمارستان و مراکز درمانی بود که به سبب شدت جراحت زیاد طاقت نیاورد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

فرمانده مرزبانی کشور یاد آور شد: شهید محمودی، دارای یک فرزند دختر و یک پسر بود که در راه تثبیت امنیت جمهوری اسلامی بامداد امروز جان خود را در راه دفاع از کشور تقدیم نظ رهبری معظم انقلاب تسلیم کرد.

سردار رضائی با اشاره به انهدام باند تروریستی بیان کرد: شناسائی و کشف این باند تروریستی به لطف دعاهای مردم در شب های قدر و هوشیاری مرزبانان امکان پذیر بود، این اجیر شده های دشمنان انقلاب قصد داشتند با ورود به کشور اقدام های خرابکارانه و انتحاری را انجام دهند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی اضافه کرد: گروه های تروریستی با الگو برداری از اتفاق های خاورمیانه با حمایت صهیونیسم سعی در ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی ایران به ویژه خطه سیستان و بلوچستان به سبب بافت قومیتی و مذهبی دارند اما آنان غافل از آن اند که مردم ایران هوشیار اند و همواره به بهترین شکل در صحنه های مبارزه ایستاده اند و مقاومت کرده اند.

بامداد امروز به محض ورود تروریست ها به درون خاک کشور، مرزبانان با آنان درگیر شدند که بر اثر این درگیری عده ای از تروریست ها به هلاکت رسیده، سه نفر دستگیر و یک نفر آنان زخمی است.

بر اساس اعتراف افراد دستگیر شده و اقدام های اطلاعاتی انجام شده، این گروه تروریستی قصد انجام عملیات های تروریستی در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و به ویژه شهرستان بم را داشتند.

در بررسی منطقه درگیری، مقادیر زیادی سلاح و مهمات از جمله سه قبضه اسلحه و مقداری مواد منفجره و ۱۴۰ عدد چاشنی صوتی، نوری و زمانی از تروریست ها کشف شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.