قدس آنلاین – سبزوار : رییس اداره بهزیستی شهرستان سبزوار گفت: ۵۰۰ نفر از معلولان و زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این اداره در انتظار دریافت تسهیلات اشتغالزایی هستند.

اختصاص ۳۰  میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی سبزوار

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار مرضیه کسرایی فر ساعتی پیش در جمع خبرنگاران اعتبار مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات به این مددجویان را 75 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پرونده این تعداد تشکیل شده و منتظر دریافت تسهیلات اشتغالزایی هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون شش هزار و 664 معلول و چهار هزار و 594 زن سرپرست خانوار و نیازمند زیرپوشش اداره بهزیستی سبزوار هستند با تاکید بر محدود بودن اعتبارات بهزیستی بویژه در بخش اشتغالزایی ادامه داد : با توجه به افراد متقاضی اعتبارات ابلاغ شده تکافوی نیاز آنان نیست و به اعتبارات بیشتری در این حوزه نیاز است.

وی با بیان اینکه قانون سه درصد استخدام معلولان در اغلب سازمانها اجرا نمی شود یاد آور شد : اجرای این قانون نیز تاثیر بسیار در اشتغال معلولان دارای تحصیلات دانشگاهی دارد.

رییس اداره بهزیستی سبزوار با اشاره به تخصیص حدود 30 میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی این شهرستان در سال گذشته اظهار داشت : 554 نفر از مددجویان در این مدت تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند.

کسرایی فر با بیان اینکه حدود 500 میلیون ریال نیز اعتبارات بلاعوض برای سرمایه کار به مددجویان این اداره پرداخت شده است گفت : 150 نفر از مددجویان زیرپوشش بهزیستی سبزوار در سال گذشته توانمند شده و از چرخه حمایتی خارج شدند.

در حال حاضر 11 هزار و 506 مددجو زیرپوشش اداره بهزیستی سبزوار می باشند . /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.