قدس آنلاین: رئيس پليس استان خراسان شمالي از شناسايي يک انبار غيرمجاز فرآورده هاي نفتي و کشف ۴۳ هزار و ۳۰۰ ليتر سوخت قاچاق در روستاي سيساب شهرستان بجنورد خبر داد.

کشف ۴۳ هزار ليتر سوخت قاچاق از يک انبار غيرمجاز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سردار"عليرضا مظاهري" گفت: در پي گزارش هاي رسيده مبني بر اينکه از استان خراسان شمالي بعضا فرآورده هاي نفتي به استان هاي همجوار انتقال و عرضه مي شود بلافاصله مراتب در دستورکار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات نامحسوس پليس يک واحد دامداري غيرفعال و مخروبه در 35 کيلومتري شرق بجنورد در روستاي سيساب مورد شناسايي قرار گرفت که مسئول آن اقدام به جمع آوري و دپوي فرآورده هاي نفتي غيرمجاز مي کرد لذا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي با هدايت عملياتي رئيس پليس آگاهي استان بهمراه حراست شرکت نفت به آدرس موردنظر عزيمت کرده و با رعايت موازين شرعي و قانوني وارد دامداري مي شوند.

رئيس پليس استان خراسان شمالي در ادامه بيان داشت: در بازرسي از دامداري تعداد زيادي تانکر و بشکه و دبه 20 ليتري حاوي نفت سفيد و سه ليتري حاوي تينر جاسازي شده در کارتن تخم مرغ، تعداد يک دستگاه پمپ باد، يک دستگاه جهت بسته بندي دبه هاي سه ليتري، يک دستگاه پرکن، يک دستگاه جهت پلمپ درب قوطي کشف شد.

سردار"مظاهري" با اشاره به دستگيري صاحب دامداري، خاطرنشان کرد: در تحقيقات به عمل آمده متهم اذعان داشته اين دامداري را تحت عنوان کارگاه رنگ سازي اجاره کرده، نفت را از جايگاه هاي سطح بجنورد با حواله و به صورت غيرمجاز خريداري و به محل دامداري انتقال داده و بعد از افزودن مقدار جزئي تينر، توليد تينر تقلبي کرده و با نصب برچسب مارک جعلي با مشخصات«تينر روغني اشک، تينر فوري ناب و ساير» و شماره ثبتي جعلي بر روي ظرف چسبانده و در کارتن تخم مرغ جاسازي و در استان خراسان رضوي، مازندران و تهران با قيمت بالاتري به فروش مي رسانده است. 

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه مقدار 43 هزار و 300 ليتر سوخت قاچاق از محل اين انبار کشف و تحويل شرکت نفت شد، اضافه کرد: در اين رابطه صاحب و شريک دامداري به همراه راننده حامل سوخت و دو نگهبان دامداري(جمعا 5 نفر) همگي اهل و ساکن بجنورد دستگير و تحويل تعزيرات حکومتي شدند.

وي همچنين با بيان اينکه متهمان با قرار وثيقه آزاد هستند،گفت: خودروي حمل کننده سوخت قاچاق توقيف و به پارکينگ انتقال شده و دامداري موردنظر نيز پلمب شد.

رئيس پليس استان خراسان شمالي در پايان افزود: در بررسي هاي به عمل آمده از دفاتر متهمان تاکنون مقدار 336 هزار و 70 ليتر سوخت بفروش رسانده اند و همچنين تعداد 74 برگ حواله نفت 220 ليتري مجموع 16 هزار و 280 ليتر نيز کشف شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.