۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
کد خبر: 295679

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا در مناطق گرمسیری این استان در روزهای آتی به بیش از ۴۰ درجه سلسیوس می رسد.

موج جدید گرما در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، زهرا مبشری روز دوشنبه افزود: افزایش دمای هوا در مناطق مختلف استان خراسان رضوی از امروز آغاز شده و تداوم گرما تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: طی این مدت در مناطق گرمسیری خراسان رضوی مانند شهرستان های سرخس، بردسکن، سبزوار، خواف و تایباد شاهد دمای هوای بیش از 40 درجه سلسیوس خواهیم بود.

وی حداکثر دمای هوای مشهد در طول 24 ساعت گذشته را 38 درجه سلسیوس عنوان کرد و افزود: دمای هوای این شهر در روزهای آینده به بیش از 39 درجه سلسیوس افزایش می یابد.

به گفته وی در این مدت قوچان با 11 درجه سلسیوس و سرخس با 42 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند.

وی با اشاره به وزش باد شدید در خراسان رضوی از امروز تا آخر هفته جاری گفت: سرعت وزش باد در نوار شرقی و نیمه جنوبی این استان نسبتا شدید تا شدید پیش بینی شده و به بیش از 55 کیلومتر در ساعت می رسد.

مناطق مختلف استان خراسان رضوی در نیمه اول تیر ماه امسال روزهای گرم را سپری کرد به طوریکه دمای هوا در برخی نواحی این استان به بیش از 45 درجه سلسیوس رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.