مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: اسامی برگزیدگان جشنواره بین‌المللی «خورشید ولایت» اعلام و نفرات برتر مشخص شدند.

برگزیدگان جشنواره بین‌المللی «خورشید ولایت» مشخص شدند

فخریان گفت: پس از داوری اولیه آثار در مراکز آموزش و پرورش، از 85 اثر ارسالی، 79 اثر برگزیده در رشته‌های مختلف دانش‌آموزان مدارس داخل کشور و 6 اثر برگزیده از دانش‌آموزان کشورهای تانزانیا، قطر، امارات متحده، ترکیه، پاکستان و لبنان انتخاب شد.

وی افزود: این جشنواره به‌صورت حضوری از 31 مرداد تا دوم شهریور امسال همزمان با دهه کرامت در محل مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

فخریان ابراز ارادت به ساحت مقدس علی بن موسی‌الرضا(ع) در بهترین قالب‌های هنری، بسترسازی برای بروز استعداد جوانان و نوجوانان، تولید آثار فاخر در عرصه فرهنگی و هنری در سطح کودکان، نوجوانان و جوانان و معرفی و بازشناسی شخصیت، ویژگی‌ها و فضائل اخلاقی امام رضا(ع) و جهت‌دهی آن‌ در مسیر دینی و مذهبی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره دانش‌آموزی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 30 استاد و کارشناس استانی وظیفه داوری این جشنواره را بر عهده داشتند که هر یک در رشته‌های تخصصی خود به ارزیابی آثار می‌پردازند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی اضافه کرد: برگزیدگان این جشنواره به مدت 3 روز به همراه یکی از والدین خود میهمان حضرت رضا(ع) در شهر مقدس مشهد خواهند بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی bonyadfarhangi.aqr.ir مراجعه کنند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.