نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آنچه درباره مذاکرات هسته‌ای قابل اجرا و مصوبه نهایی خواهد بود، آن چیزی است که توسط مجلس سنای آمریکا و مجلس شورای اسلامی تأیید می‌شود و در شورای عالی امنیت ملی کشورمان نیز تصویب می‌شود.

اجرایی شدن جمع بندی احتمالی مذاکرات منوط به تصویب مجالس ایران و آمریکا است

به گزارش قدس آنلاین، زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: آنچه که در مذاکرات هسته ای تصویب می‌شود، توافق طرفینی است که موکول به قوانین مصوبه داخلی دو طرف می‌شود.

وی ادامه داد: براساس مصوبه‌ای که مورد تأیید دولت آمریکا قرار گرفته، جمع بندی مذاکرات پس از تصویب در سنا به عنوان نظر نهایی مطرح است و در جمهوری اسلامی ایران نیز براساس آخرین مصوبه مجلس در سوم تیرماه، مصوبه دولت ایران درباره مذاکرات هسته‌ای باید به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز برسد.

نماینده مردم تهران افزود: آنچه درباره مذاکرات هسته‌ای قابل اجرا و مصوبه نهایی خواهد بود، آن چیزی است که توسط مجلس سنای آمریکا و مجلس شورای اسلامی تأیید می‌شود و در شورای عالی امنیت ملی کشورمان نیز تصویب می‌شود.

طبیب‌زاده یادآور شد: نظر مجلس و دولت نیز منوط به نظر عالی‌ترین و بالاترین مرجع موجود در جمهوری اسلامی یعنی مقام معظم رهبری است و آنچه توسط مجلس و دولت تصویب می‌شود، باید حاوی خط قرمزهایی که مقام معظم رهبری آن را تعیین کردند، باشد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.