قدس آنلاین لرستان- جوان زمین شناس ایتالیایی پس از گرفتن بزرگترین تصمیم‌های زندگی خود و حضور در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، به جمع مسلمانان و شیعیان دین اسلام پیوست.

جوان زمین‌شناس ایتالیایی مسلمان شد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد و به نقل از خبرگزاری شبستان، سه‌شنبه 23 تیر ماه، دفتر حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی مهمان ویژه‌ای داشت؛ مهمانی که آمده بود تا یکی از بزرگترین تصمیم‌های زندگی خود را گرفته و دین را به کامل‌ترین مکتب هدایت بشر یعنی اسلام تغییر دهد.

جاکم مو ماریا تابی تا که اهل ایتالیا و زمین‌شناس است، دین اسلام را دینی کامل عنوان کرد و گفت: دستورات دین مبین اسلام پیام‌آور عزت و سربلندی و سعادت برای بشریت است و مسیر سعادت و کمال انسان را نمایان می کند.

وی افزود: با سفر به ایران و آشنایی با دین اسلام و همچنین خواندن برخی کتاب‌های مرتبط، به دین اسلام علاقه‌مند شدم و همین جرقه‌ای برای مسلمان شدنم بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در این مراسم وی را به مقاومت و پایداری در راه دین دعوت کرد و اظهار داشت: دین مبین اسلام مکتبی کامل برای سعادت بشر است.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی با بیان اینکه این جوان ایتالیایی، بزرگترین تصمیم زندگی خود را گرفت، تصریح کرد: مکتب اسلام، مکتبی کامل است که مسیر زندگی و سعادت بشر را نشان می‌دهد.

امام جمعه خرم آباد، در ادامه از مزایای دین مبین اسلام برای جوان تازه مسلمان سخن گفت و مترجم تازه مسلمان به آرامی سخنان نماینده ولی فقیه را برای تازه مسلمان بیان کرد.

مرد تازه مسلمان اولین وضوی نمازش را هم در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان می گیرد تا آماده نخستین «حی علی خیر العمل» زندگی اش شود.


برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.