قدس آنلاین: مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه‌های جشن بندگی از شبکه پایتخت معنوی ایران اسلامی پخش می‌شود.

 ویژه برنامه‌های جشن بندگی از شبکه پایتخت معنوی ایران اسلامی پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی نهاوندی در این باره به خبرنگار ما گفت: سیمای خراسان رضوی همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر اقدام به پخش زنده و مستقیم نماز عید فطر از حرم مطهر رضوی به امامت آیت ا... علم الهدی می کند. 

وی افزود: دو ویژه برنامه در روز عید فطر و روز بعد از آن با عنوان «سفره های همدلی» از ساعت 8:30 تا 10:30 به روی آنتن می رود.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ارتباط زنده با شبکه های استانی و سراسری، گزارش از حرم مطهر رضوی و سطح شهر و شهرستان های استان، حضور میهمانان استانی و کشوری در برنامه، هنرمندان، بازیگران، پخش موسیقی های شاد و غیره از بخش های مختلف این برنامه است.

نهاوندی تصریح کرد: صدای خراسان رضوی نیز با ویژه برنامه  عیدانه  در روز های شنبه و یکشنبه  از ساعت 9 تا 11  عید سعید فطر را گرامی می دارد .  در این برنامه شاد و مفرح پس از یک ماه روزه داری ، عبادت و عبودیت  و راز و نیاز   شادمانی و جشن و سرور میهمان خانه های مردم خواهد شد.

وی بیان کرد: موسیقی،  دعوت  از هنرمندان، گزارش،  ارتباط  با مراکز استان ها  و غیره از جمله بخشهای  این  برنامه است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی عنوان کرد: از عوامل اجرایی این برنامه می‌توان از رضا سلیمانی (تهیه کننده)، کیانوش بیاری،  سمانه شاکری  و  امیر رضاپور  (گوینده)، پریسا منفرد (گزارشگر) و علی‌اکبر رضایی (صدابردار) نام برد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهین مقدم IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    سلام واقعا دست گوینده خانوم منفرد درد نکنه عالی بودن.شاهین مقدم