قدس آنلاین- تبریز: سرپرست تیم تراکتورسازی از برگزاری بازی این تیم با استقلال تهران خبر داد.

۲ مرداد؛ جدال تداکارتی تراکتور استقلال/ یونس تونسی در تراکتور

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ایوب ذوالفقاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در تبریز اظهار داشت: تیم تراکتورسازی تبریز روز گذشته برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی روانه تهران شد و در هتل المپیک این شهر اسکان یافت.

وی گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای اردوی تهران صورت گرفته و طبق برنامه روزانه تیم دو جلسه تمرینی در زمین شماره دو آزادی برگزار کرده و 4 بازی دوستانه نیز انجام خواهد داد.
ذوالفقاری ادامه داد: تیم تراکتورسازی تمرین صبح امروز خود را انجام داده و عصر امروز به مصاف تیم پدیده مشهد می‌رود.
سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: روزهای جمعه و شنبه تیم تراکتورسازی روزانه دو جلسه تمرینی برگزار کرده و عصر یکشنبه با تیم سایپا کرج بازی می‌کند.
به گفته ذوالفقاری برنامه تمرینی تیم تراکتورسازی در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه هفته آینده روزانه دو جلسه بوده و روز چهارشنبه تیم تراکتورسازی به مصاف نیروی زمینی تهران می‌رود.
بازیکن و کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی اظهار داشت: آخرین بازی تدارکاتی تیم تراکتورسازی روز جمعه 2 مرداد برابر تیم استقلال تهران بوده و با اتمام این دیدار اردوی تیم تراکتورسازی در تهران به اتمام رسیده و این تیم به تبریز باز خواهد گشت.
یونس حمزه را تراکتوری بدانید
سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز از قطعی شدن حضور بازیکن تونسی در تراکتورسازی خبر داده و تاکید کرد: این بازیکن امروز در تست پزشکی حضور یافته و چون چند روز آینده تعطیل است، قرارداد این بازیکن در اولین روز کاری ثبت رسمی می‌شود.
یونس حمزه مهاجم تیم ملی تونس با باشگاه تراکتورسازی قرارداد داخلی منعقد کرده است و قرار است وی جانشین ادینهو در خط حمله شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضایی IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    0 0
    یاشاسین آذربایجان یاشاسین ترختور