۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 296359

رئیس کمیته انتخابات جبهه پیروان گفت: تا زمانی که تغییرات ماهوی در رفتار، انتظارات و دیدگاه غربی‌ها خصوصاً آمریکایی‌ها با مردم دنیا ایجاد نشود، نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.

"استکبارستیزی" تعطیل بردار نیست

به گزارش قدس آنلاین، محسن کوهکن رئیس کمیته انتخابات جبهه پیروان خط و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره روحیه استکبارستیزی مردم با وجود توافقات هسته‌ای، اظهار داشت: در مذاکرات اخیر درباره موضوعات هسته‌ای صحبت شده و در مورد خوی، روش، سوابق و عملکردی که غربی‌ها و آمریکایی‌ها با نهضت‌های مردمی دارند و حمایت‌هایی که آنها از رژیم‌های دیکتاتور می‌کردند، صحبت و تفاهم نکردیم.

وی ادامه داد: اینکه جمهوری اسلامی ایران مذاکرات هسته‌ای را با نرمش قهرمانانه براساس سیاست برد برد انجام داد و امتیازاتی گرفت و امتیازاتی داد، به معنی تغییر دیدگاه ما در مورد خوی، صفت و آنچه با حاکمیت آمریکا در خصوص منافع مشروع دیگر کشورها عجین شده، نیست.

رئیس کمیته انتخابات جبهه پیروان افزود: تا زمانی که تغییرات ماهوی در رفتار، انتظارات و دیدگاه غربی‌ها خصوصاً آمریکایی‌ها با مردم دنیا ایجاد نشود و آنها از شیطان صفتی و شیطان رفتاری دست برندارند، ما براساس مبانی اعتقادی نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم و طبیعی است که همیشه در تقابل با آنها و نقطه مقابل آنها هستیم.

کوهکن در پایان خاطرنشان کرد: مقوله استکبارستیزی تعطیل بردار نیست.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.