معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی آسمان از آمادگی این شرکت برای استفاده از امکانات روزهای پس از تحریم و آغاز مذاکرات با شرکت‌های بزرگ هواپیماسازی جهان خبر داد.

آمادگی آغاز مذاکرات با غول‌های هوایی برای خرید هواپیمای جدید
صمد امین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: شرکت هواپیمایی آسمان نیز با توجه به خبرهای خوشی که از لغو تحریم‌های صنعت هواپیمایی ایران شنیده می‌شود مقدمات لازم برای استفاده از این فضا را به وجود آورده و امیدوار است در روزهایی که تحریم‌ها در عرصه عمل لغو شوند، مذاکرات با شرکت‌های بزرگ هواپیماسازی را از سر بگیرد.

به گفته وی قطعا بحث تامین ناوگان هواپیمایی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های امروز صنعت هوایی کشور به حساب می‌آید که می‌توان در چارچوب توافقات به دست آمده و در قالب مذاکره با دیگر کشور‌های صاحب این صنعت شرایط را برای حضور پرقدرت ایران آماده کرد.

امین‌زاده از آغاز گفت‌وگوهای ابتدایی برای فراهم کردن شرایط وارد‌کردن هواپیماهای جدید خبر داد و گفت: هرچند تا زمانی که این قرار‌داد‌ها قطعی نشده و شرایط لازم برای انتقال هواپیماها به ایران فراهم نشود نمی‌توان با صراحت درباره جزییاتشان سخن گفت اما از هم‌اکنون می‌توان امید داشت در طول ماه‌های آینده اتفاقاتی مثبت در این عرصه برای ناوگان هوایی ایران در پیش باشد.

به گزارش ایسنا، وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد که مذاکره ایرلاین‌های ایرانی با چند کشور و شرکت بزرگ سازنده هواپیما در جهان آغاز شده و با توجه به طی شدن مقدمات لازم امید این می‌رود که هواپیماهای جدید و نوساز به ناوگان ایران اضافه شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.