معاون امور عمرانی استاندار تهران از کشف دو جسد در پی سیلاب شب گذشته در منطقه کن و سولقان تهران خبر داد و گفت: احتمال افزایش تلفات جانی ناشی از این حادثه در منطقه وجود دارد.

 کشف دو جسد در پی سیلاب شب گذشته منطقه کن و سولقان

حسن کریمی در گفت وگو با  ایرنا افزود: یکی از کشته شدگان یک زن است که در پی ریزش دیوار در روستای کشار سفلی منطقه سولقان فوت کرده است.

وی با اشاره به استقرار نیروهای امدادی از جمله هلال احمر، راه و شهرسازی و بخشداری در منطقه کن و سولقان اظهار کرد: عملیات جستجو و امداد و نجات برای یافتن مصدومان و یا اجساد کشته شدگان احتمالی در منطقه همچنان ادامه دارد.

کریمی به خسارات ناشی از سیل دیشب اشاره کرد و گفت: خسارات مالی زیادی به جاده، مسیل، شبکه برق رسانی و اموال عمومی و شخصی در منطقه وارد شده اما هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارات وارده در منطقه انجام نشده است.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه کارشناسان مشغول بررسی حادثه و میزان خسارت های وارده هستند تاکید کرد: با انجام کارشناسی دقیق، آمار کشته شدگان و میزان خسارات وارده اطلاع رسانی خواهد شد.

بارش باران همراه با رعد و برق و تندباد شدید در شب گذشته موجب بروز سیلاب و همچنین طغیان رودخانه در برخی از مناطق استان تهران از جمله کن و سولقان شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.