قدس آنلاین: مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: تا کنون ۹۰ کمپ غیر مجاز در مشهد موفق به اخذ موافقت اصولی برای ادامه فعالیت شدند.

۹۰ کمپ غیر مجاز موفق به اخذ موافقت اصولی برای ادامه فعالیت شدند

به گزارش قدس آنلاین، تهمینه شکیب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این مراکز در قالب طرح ساماندهی کمپ های غیر مجاز درمان و ترک اعتیاد در استان جهت اخذ مجوز و تطابق با استانداردها به بهزیستی مراجعه کرده اند.


وی اظهار کرد: این مراکز موفق شده اند با همگام سازی خود با استانداردهای ابلاغی و آیین نامه ها موافقت اصولی و مجوز لازم برای فعالیت در این زمینه را اخذ نمایند.

شکیب بیان کرد: از مجموع 90 موافقت اصولی صادر شده تا کنون 64 مرکز راه اندازی کامل و مشغول فعالیت هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان: هم اکنون صدور موافقت اصولی برای کمپ های متقاضی تا ابلاغ دستورالعمل جدید در این زمینه متوقف شده و فعلا فعالیت مراکز دارای مجوز قانونی است و با سایر مراکز برخورد خواهد شد.

شکیب بدون اشاره به آمار کمپ های غیر مجاز فعال در استان و مشهد ،افزود:با توجه به برگزاری کمیته هفتگی ساماندهی کمپ های غیر مجاز، شمار کمپ های غیر مجاز نسبت به گذشته بسیار کاهش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: 45 درصد مراجعه کنندگان و متقاضیان درمان و ترک اعتیاد در مشهد ثبت شده اند که این امر ضرورت ساماندهی مراکز غیر مجاز در این رابطه با افزایش می دهد.

به گفته مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی هم اکنون 380 مرکز غیر دولتی درمان و ترک اعتیاد در سطح استان فعالیت دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.