۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
کد خبر: 297258

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز از وقوع حادثه برای ۲ تانکر حامل سوخت و آتش​سوزی گسترده در اهواز خبر داد.

وقوع آتش‌سوزی گسترده در اهواز

به گزارش قدس آنلاین، مقصود حق‌شناس در گفت​وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: ساعت 8:25 صبح امروز (چهارشنبه) طی تماس تلفنی، وقوع یک تصادف میان دو تانکر حامل سوخت به سامانه آتش​نشانی اطلاع داده شد که نیروهای اطفای حریق با 8 دستگاه آتش‌نشانی سنگین و نیمه‌سنگین برای مهار آتش به محل اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: این حادثه در اتوبان خلیج​فارس کمربندی برومی به سمت شیبان رخ داد و بر اثر برخورد این دو تانکر که حامل سوخت بنزین بودند، آتش​سوزی همراه با دود غلیظ به وقوع پیوست و به دلیل ترافیک سنگین و بسته شدن مسیر، خودروهای آتش​نشانی ناچار شدند از جاده خاکی به سمت محل حادثه اعزام شوند.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، ادامه داد: شدت حادثه به حدی بوده است که هر دو تانکر کاملا در آتش سوختند. این حادثه دو مجروح و یک کشته به جای گذاشت که از سرنشینان این دو تانکر بوده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.