قدس آنلاین - ایلام: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: مجموع اعتبارات هزینه ای سال جاری استان یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال است و برای نخستین بار به صورت شفاف و روشن تمامی نیازها و الزامات هزینه ای دستگاه ها در آن دیده شده و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

یک هزار و ۳۲۰ میلیار ريال اعتبارات هزینه ای ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سید اسکندر صیدایی گل سفیدی با بیان اینکه مدیران دستگاه های مختلف اجرایی استان  ایلام دغدغه تامین و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود را نداشته باشند، اظهارداشت: امیدواریم با توجه به موفقیت مذاکرات هسته ای گشایشی در منابع درآمدی دولت نیز حاصل شود ضمن اینکه پیش بینی می کنیم از این محل اعتبارات خوبی به استان تزریق و بخشی از مشکلات و معضلات مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه منابع و اعتبارات تملک دارایی از مهم ترین عوامل در توسعه، اشتغالزایی و بنیان های زیرساختی است که از این محل نیز امسال 2 هزار و 500 میلیارد ریال به استان تزریق می شود، افزود: مهم ترین رویکردها در توزیع اعتبارت تملک دارایی، عدالت اجتماعی، تعادل منطقه ای، محرومیت زدایی، تزریق در بنیان های توسعه ای و بخصوص در حوزه اشتغال است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام توزیع اعتبارات میان 10 شهرستان استان را مشخص و سهم هر یک را تعیین شده عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در کمیته های برنامه ریزی شهرستان ریز پروژه ها شناسایی و تصویب می شود و روی ریال به ریال هر طرحی نظارت دقیق و مدونی انجام خواهد شد.

سید اسکندر صیدایی گل سفیدی اولویت تخصیص بودجه را پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالا که با تزریق اعتبار به فعلیت می رسند، دانست و تأکید کرد: امیدواریم که روند توسعه استان با تزریق اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی ها که با رویکرد علمی و مقیاس ها و معیارهای دقیق و روشن انجام شده سرعت دو چندانی داشته باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.