پیمان طالبیان : مدیران شرکت آل اشپورت از چند ماه پیش طی نامه ای به مسؤولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودند، ...

نایکی و پوما در یک قدمی فدراسیون

 آمادگی دارند با تمدید قرارداد همکاری خود برای یک دوره جدید وظیفه تأمین لباسهای تیمهای ملی فوتبال ایران در رده های مختلف را برعهده گیرند، اما مخالفت صریح کارلوس کی روش با این پیشنهاد سبب شد علی کفاشیان برگه پیشنهاد شرکت آلمانی طرف قرارداد فدراسیون فوتبال را در کارتابل خود مسکوت نگه دارد تا در این باره تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

با توافق کشورهای1+5 با کشورمان آدیداس، نایکی، پوما و ربوک چهار کمپانی معتبر تولید لباسهای ورزشی هر یک به صورت جداگانه پیشنهاد همکاری با ایران را به فدراسیون فوتبال ارایه دادند تا فوتبال ایران در آستانه یک انتخاب سخت قرار بگیرد، مسؤولان فدراسیون فوتبال که تصور نمی کردند با چنین موقعیتی رو به رو شوند، خیلی زود با سرمربی پرتغالی تیم ملی تماس گرفتند تا نظر وی را در این خصوص جویا شوند. کارلوس کی روش بدون تأمل پیشنهاد پیوستن به کمپین نایکی را به کفاشیان ارایه کرد، البته وی کمپانی آدیداس را نیز تأیید کرد، اما به این خاطر اصرار داشت، فوتبال ایران به کمپانی نایکی ملحق شود که این کمپانی آورده بیشتری برای فوتبال کشورمان خواهد داشت.

از این رو کمیته بازاریابی و مارکتینگ فدراسیون فوتبال از سوی کفاشیان مأموریت یافت تا با بررسی جوانب کار پیش نویس قرارداد با این شرکت را فراهم آورد، البته مسؤولان کمیته بازاریابی همزمان با نایکی و آدیداس وارد مذاکره شدند تا هر یک پیشنهادهای بهتری داشتند به عنوان اسپانسر با مجموعه فوتبال قرارداد امضا کند.

امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید:« خوشبختانه شرایط ایده آلی حکم فرماست و فدراسیون فوتبال می‌تواند از میان گزینه های موجود بهترین گزینه را انتخاب کند، به همین دلیل طی روزهای آینده با به نتیجه رسیدن مذاکرات اسپانسر البسه تیم های ملی فوتبال ایران انتخاب خواهد شد.»

وی در ادامه درباره شانس پیروزی کمپانی‌های موجود برای امضای قرارداد نهایی می‌گوید: «هر چهار کمپانی از شانس برابر برخوردارند، اما مهم این است که کدام کمپانی سرویس بهتری ارایه کند، در حال حاضر دو کمپانی معتبر شانس بیشتری برای عقد قرارداد نهایی دارند، ولی به دلیل حساسیت موضوع نمی توانیم اطلاعات بیشتری در این خصوص ارایه کنیم؛ چون ممکن است روند مذاکرات با اشکال رو به رو شود، اما این نوید را به هواداران تیم ملی می‌دهم که با انتخاب هر یک از این اسپانسرها اتفاقات بسیار خوبی برای تیمهای ملی فوتبال ایران به وقوع خواهد پیوست.»

هرچند مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، اطلاعات زیادی در خصوص جنس پیشنهادها ارایه نمی کند، اما گفته می‌شود، مسؤولان فدراسیون فوتبال منتظرند ببینند در بسته پیشنهادی کدام کمپانی امتیاز  بیشتری به فدراسیون فوتبال تعلق گرفته است، گویا فعلاً رقابت برای انجام بازی‌های دوستانه میان اعضای کمپین این برندهاست که گویا نایکی و پوما پیشنهادهای بهتری نسبت به آدیداس ارایه کرده‌اند، از این رو به احتمال زیاد از میان این دو برند یک کمپانی انتخاب خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.