صدقی:  دیه گو کوستا گفته بود که هرگز سبک و شیوه بازی اش را در لیگ برتر تغییر نمی‌دهد و مهم نیست که مردم جزیره تا چه اندازه از نحوه رفتار او بدشان می‌آید. ...

دیه گو کوستا: اگر تغییرکنم، بازیکن سابق نخواهم بود

مهاجم برزیلی – اسپانیایی چلسی در فصلی که گذشت، 20 گل برای این تیم به ثمر رساند. او تابستان گذشته با 32 میلیون پوند از اتلتیکو مادرید به چلسی پیوست. اما در لیگ برتر به دلیل سبک بازی خشن و خاصش با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد و حتی سه جلسه هم به دلیل لگد کردن دست امره چان در ژانویه گذشته زمانی که بازی متوقف بود، از همراهی تیمش محروم شده بود. دیه گو کوستا که این روزها در تمرینات چلسی در اردوی آمریکا حضور دارد، در مورد فصل پیش رو در گفت وگویی با گاردین اینچنین گفته است: فکر نمی‌کنم قصد و غرض بدی در رفتارم وجود دارد. من کارت قرمز نگرفته ام و دلیلی برای تغییر کردن نمی‌بینم. من همیشه برای همه تیمها این طور بازی کرده‌ام و با همین سبک بازی گلهای زیادی به ثمر رسانده ام. کلید اصلی موفقیت من گلزنی و کسب جام‌های زیاد خواهد بود. اگر تغییر بکنم، دیگر بازیکن سابق نیستم. مربی و هیچکس دیگر در باشگاه هم به من نگفته اند که باید تغییر کنم، همین برای من کافی است.

کوستا حالا به فصل جدید و چالش‌های پیش رو چشم دوخته است. مورینیو، مربی چلسی گفته که این تیم ممکن است در این فصل با دو مهاجم بازی کند. ممکن است رمی فرانسوی یا فالکائو کلمبیایی هم تیمی سابق کوستا در اتلتیکو مادرید، در خط حمله درکنار او به میدان روند. مهاجم اسپانیایی برای شروع فصل جدید و بازی در کنار مهاجم جدید بی‌تابی نشان می‌دهد: «من فقط به گلزنی فکر می‌کنم. این یک نبرد با مدافعان نیست. سخت جنگیدن، تلاش کردن بی وقفه و سخت کار کردن در زمین است که برای شما امکان گلزنی فراهم می‌کند. مهم نیست که مدافعان می‌خواهند با من بجنگند یا نه. من فقط سعی می‌کنم کارم را به بهترین شکل انجام دهم.» او در مورد اینکه آیا از خشونت حاکم در فوتبال انگلیس لذت می‌برد یا نه گفت: «نه، من دوست دارم فوتبال بازی کنم و گل بزنم. می‌خواهم درست کار کنم. ممکن است شما با سبک بازی‌های مختلف مواجه شوید که برخی از آنها خشن تر باشند و برخی دیگر ملایم تر. فکر می‌کنم این به هربازی بستگی دارد.» فالکائو سرانجام این هفته به جمع بازیکنان چلسی ملحق شد و حالا مورینیو برای بازگرداندن مهاجم کلمبیایی به شرایط ایده آل قبلی تمرینات ویژه‌ای برای او درنظر گرفته است. کوستا معتقد است که فالکائو به روزهای اوجش در لالیگا برمی گردد. او و فالکائو در کنار هم مقابل رئال مادرید قهرمان کوپادل ری شده بودند. کوستا در مورد حضور فالکائو در استمفوردبریج می‌گوید: «من دو فصل با او بازی کردم. او کارهای زیادی برای من انجام داده و مهاجم بزرگی است. نمی‌دانم مربی در مورد ترکیب خط حمله چه تصمیمی می‌گیرد، اما امیدوارم او هرچه زودتر با ما تمرین کند. او بازیکن با استعدادی است که کمی به محبت نیاز دارد و مطمئن هستم در چلسی به هرچیزی نیاز دارد، دست پیدا می‌کند.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.