مدیر اجرایی دهمین همایش علمی – پژوهشی جاده ولایت از اتمام مهلت ارسال مقالات به این همایش خبر داد و گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال مقالات به این همایش برنامه ریزی برای برگزاری اختتامیه این همایش در دوم شهریور ماه سال جاری آغاز شده است.

دهمین همایش علمی – پژوهشی جاده ولایت شهریورماه ۹۴ برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد رضا پهلوان اظهار داشت: دهمین همایش علمی – پژوهشی جاده ولایت در سال جاری همزمان با دهه کرامت و ذیل سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش به موضوع هجرت تاریخی ، سیاسی و اجتماعی حضرت امام رضا(ع)، از مدینه به مرو می پردازد که در این مدت با برگزاری این همایش پیامدها و برکات ارزشمند به همراه داشته است.

پهلوان افزود: اهداف این همایش ساماندهی عمرانی جاده ولایت به ویژه در محدوده جغرافیایی استان خراسان رضوی، احیاء کاربری و ساماندهی بناهای تاریخی این مسیر جهت بهره برداری زائران پیاده، شناسایی زوایای ناشناخته مسیر واقعی هجرت، علامت و نشانه گذاری مسیر درمحدوده ی خراسان رضوی و ... است.

وی گفت: به منظور ساماندهی و شناخت و احیای مسیر هجرت مکاتبات و هماهنگی با استان‌های مسیر هجرت یعنی خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، یزد، فارس و خراسان جنوبی انجام شده که نسبت به این امر مهم همت بیشتری داشته باشند.

پهلوان خاطر نشان کرد: دهمین همایش علمی – پژوهشی جاده ولایت دوم شهریور ماه سال جاری در محل سالن اجتماعات موزه بزرگ خراسان واقع در بوستان کوهسنگی مشهد برگزار خواهد و از صاحبان مقالات برگزیده نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.