استاندار خراسان رضوی گفت: نوآوریهای متخصصان داخلی در شرایط تحریم منطبق با استانداردهای جهانی است.

نوآوریهای متخصصان داخلی استاندارد است

شرکت توزیع برق مشهد روز یکشنبه به نقل از علیرضا رشیدیان در جریان بازدید از نوآوریها و فعالیتهای این شرکت گزارش داد: با تلاش مدیریت و کارکنان توزیع برق مشهد نیز این نوآوریهایی صورت گرفته که کاملا بومی شده و در خدمت صنعت برق قرار گرفته اند.

وی افزود: در همین چارچوب انجام عملیات خط گرم فرمان از نزدیک و جایگزینی هادیهای روکشدار به جای هادیهای بدون روکش در شبکه های فشار متوسط بدون اعمال خاموشی، اختلال در تامین برق و تلفات شبکه های توزیع را به حداقل می رساند.

 


استاندار خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد که این دستاوردها در سطح استان و کشور اجرایی و فراگیر شوند.

استاندار خراسان رضوی از مرکز راهبری شبکه های توزیع برق(دیسپاچینگ و مرکز فوریتهای برق)، سامانه جایگزینی هادیهای روکشدار در شبکه فشار متوسط، پارک آموزشی و عملیات خط گرم فرمان از نزدیک مشهد بازدید کرد.

شرکت برق منطقه ای خراسان افزون بر سه میلیون مشترک را در استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی زیر پوشش دارد. همچنین یک هفتم صادرات برق کشور از طریق شرکت برق منطقه ای خراسان بطور عمده به افغانستان(سالانه 650 میلیون کیلووات ساعت) و بعضا به ترکمنستان صورت می گیرد.

ظرفیت تولید نیروگاههای برق در این منطقه پنج هزار و 158 مگاوات است. هم اکنون نیروگاههای توس، شریعتی، فردوسی، سیکل ترکیبی شیروان، سیکل ترکیبی قاین(شهید کاوه)، نیروگاه گازی قاین، سیکل ترکیبی نیشابور، نیروگاه بادی بینالود و چندین نیروگاههای دیزلی در استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی عهده دار تولید نیروی برق هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.