نایب رییس مجلس شورای اسلامیگفت: ۵ مرداد سالگرد عملیات افتخارآفرین، پیروزمندانه و عزت‌بخش مرصاد و خلق حماسه بزرگ برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی و مبارزه با جریان نفاق به دست توانای فرزندان سلحشور ایران اسلامی است.

پیام ابوترابی به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در نطق قبل از دستور مجلس با تبریک سالروز عملیات مرصاد گفت: یاد و نام رزمندان پرتوان این عملیات، جانبازان افتخارآفرین به ویژه شهدای عالیقدر مرصاد را گرامی می‌داریم و برای خانواده‌های معزز و مکرم آنان از خدای سبحان آرزوی عزت و سلامت دارم.

 

وی با تبریک و تسلیت به برادر سه شهید عملیات مرصاد، گفت: لازم می‌دانم به این مناسبت به محضر همکار ارجمندم دکتر مظفر برادر جانباز پرافتخار که سه برادر گرانقدرشان در این عملیات غرورآفرین به مقام شامخ شهادت نایل آمدند عرض تبریک و تسلیت داشته باشم و خدمت یکایک شما همکاران عزیز به ویژه خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان عرض ادب داشته باشم.

 

نماینده مردم تران در پایان برای برای رزمندگان پرتوان ایران اسلامی، عالم اسلام، جانبازان پرافتخار، آزادگان صبور و ملت عزیز ایران آرزوی عزت و سعادت کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.