اسماعیل زاده:  مذاکرات یووه و شالکه برای در اختیار گرفتن جولین دراکسلر آغاز شده، ولی باشگاه آلمانی اولین پیشنهاد یووه برای خرید این بازیکن به مبلغ ۱۵ میلیون یورو را رد کرد. ..

پاسخ منفی شالکه به پیشنهاد یووه

 هورست هلدت، مدیرورزشی شالکه 04 در توئیتر رسمی باشگاه اعلام کرد که آنها پیشنهاد یوونتوس را دریافت و رد کرده و درعین حال به تیم ایتالیایی اعلام کرده‌اند که قصد ادامه مذاکرات برای فروش این بازیکن را ندارند. اما در تورین مسؤولان یووه قصد عقب‌نشینی ندارند. بپه ماروتا مدیر این تیم به شبکه اسکای گفت که پیشنهاد ارائه شده از سوی یووه با آنچه مورد نظر تیم آلمانی است، فاصله زیادی دارد. «دراکسلر بازیکن خوبی است ولی به تیم شالکه تعلق دارد. ما هم عجله‌ای برای این معامله نداریم. تقریباً بیشتر کار انجام شده و فقط مراحل پایانی باقی مانده است.» در عین حال لئوناردو بونوچی، مدافع ملی پوش یووه هم روز دوشنبه قراردادش را تا سال 2020 با این تیم تمدید کرد.

بونوچی در آن زمان 33 ساله خواهد بود. دستمزد او در قرارداد جدید از 8/1 میلیون یوروی کنونی به 5/3 میلیون یورو ارتقا خواهد یافت. آنیلی، رئیس باشگاه روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران این خبر را به طور رسمی اعلام کرد. بونوچی با همان شرایطی در قراردادش مواجه شده که پیشتر یووه برای تمامی ستاره‌های بزرگ این تیم نظیر بوفون، کیلینی و مارکیزیو درنظر گرفته بود. مذاکره با بونوچی برای تمدید قرارداد به حدی طولانی شده بود که بایرن مونیخ و رئال مادرید نیم نگاهی به مدافع میانی یووه داشتند؛ اما آلگری نمی‌خواست از بازیکنی که فصل گذشته در کنار پریرا و مارکیزیو ستون اصلی خط دفاعی تیمش بوده و 52 بازی در کل فصل برای یووه انجام داده، چشمپوشی کند، ضمن اینکه بونوچی گلهای بسیار مهمی در فصل گذشته مقابل حریفان سرسختی به ثمر رسانده بود. او در 28 سالگی یکی از ارکان اصلی خط دفاعی یوونتوس و تیم ملی ایتالیا به شمار می‌رود.

 

     رومنیگه: گوتزه در بایرن می‌ماند

درعین حال یووه تقریباً از خرید ماریو گوتزه ناامید شده ولی هنوز رویای دراختیار گرفتن ایسکو را در صورت موافقت بنیتس با جدایی او از رئال در سر دارد. رومنیگه مدیر، باشگاه بایرن مونیخ در گفت وگویی با کیکر اعلام کرد: «ما هیچ بازیکنی را در فهرست فروش نگذاشتیم. به نظرم همه بازیکنان لیاقت یک فرصت دیگر را دارند و ماریو هم از این قاعده مستثنا نیست. نمی‌دانم یووه با او تماسی داشته یا نه ولی به نظرم گوتزه می‌خواهد اینجا بماند. اگر مدیر برنامه‌های او بودم به او توصیه می‌کردم در بایرن بماند. به هرحال نه خود بازیکن و نه مدیر برنامه‌هایش صحبتی در این مورد با من نداشته و یووه هم پیشنهادی رسمی برای او ارایه نداده است.» شاید در این مقطع یووه به فکر یک گزینه ارزان تر نظیر اسنایدر بیفتد، بخصوص که طی روزهای اخیر یووه پیشنهاد 6 میلیون یورویی برای جذب هافبک هلندی به گالاتاسرای داده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.