قدس آنلاین:۱۹۰ نفر از حادثه دیده به صورت مستقیم از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در سیلاب ۵شنبه گذشته در شهرستانهای مانه و سملقان،راز و جرگلان و گرمه بهره مند شدند و از ۹ تن مصدوم ، ۳ تن به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۲ نفر از نیز به مناطق امن منتقل شدند .

بهره مندی ۱۹۰ نفر حادثه دیده سیل از خدمات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره  به دریافت گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در داخل سیلاب گفت نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر ،عملیات جستجو و نجات برای یافتن سرنشینان خودرو را از ساعت 20 شروع کردند .

شکوری نسب گفت عملیات جستجو با حضور بیش از 30 نفر  نجاتگر تا ساعت 2 بامداد روز جمعه ادامه یافت که به دلیل تاریکی شب و حجم نسبتا بالای آب عملیات متوقف و ادامه عملیات از ساعت 5 صبح با تعداد بیشتری نیروی عملیاتی آغاز گردید .

وی افزود تیمهای عملیاتی پس از چند ساعت جستجو توانستند اجساد سرنشینان خودرو را ساعت 10 صبح روز جمعه در فاصله 8 کیلومتری از محل حادثه پیدا کنند و عملیات جستجو برای پاکسازی منطقه تا ساعت 12ظهر ادامه یافت .

شکوری نسب همچنین افزود این سیلاب موجب آبگرفتگی بیش از 20 واحد مسکونی، تخریب تأسیسات زیربنایی، آسیب به مزارع وباغها و احشام شد که تیم های های عملیاتی با استفاده از 12 موتور پمپ و لجن کش اقدام به تخلیه آن نمودند .

انتهای خبر/.


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.