وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با سفیر سوریه در تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران برای گسترش همکاری در زمینه های فرهنگی، هنری و رسانه ای با کشور سوریه آمادگی کامل دارد.

ایران آماده همکاری فرهنگی و رسانه ای با سوریه است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از گروه فرهنگی ایرنا، علی جنتی روز یکشنبه در دیدار با عدنان محمود افزود: این همکاری ها باید در حوزه های هنری، فرهنگی، علمی و غیره گسترش یابد.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پایداری و ایستادگی مردم و ارتش سوریه را مورد اشاره قرار داد و اقدامات گروه های تندرو و تروریست را محکوم کرد.

وی افزود: تاریخ نشان داده که اقدامات وحشیانه این گروهک ها ادامه نخواهد داشت.

جنتی اظهار کرد: شاعران، نخبگان و نویسندگان دو کشور می توانند در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری همکاری های خوبی داشته باشند و از این طریق نقش موثری در معرفی آثار فرهنگی و هنری یکدیگر و ترجمه آنها داشته باشند.

به گزارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این دیدار سفیر سوریه در تهران نیز گفت: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران برای کسب حقوق خود در جامعه بین الملل قابل تقدیر است.

عدنان محمود افزود: با ایجاد برقراری ارتباط میان شاعران و نویسندگان دو کشور می توانند فعالیت های فرهنگی فیما بین را گسترش داده و از این طریق در مقابل حملات و تهاجمات فرهنگی ایستاد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.