قدس آنلاین – سبزوار : مدير طرح و برنامه شهرداري سبزوار از تهيه اسناد مناقصه برون سپاري فعاليت هاي اجرايي نظارت و كنترل بر ساخت و سازهاي شهري به بخش خصوصي خبر داد.

برخی از فعاليت هاي اجرايي شهرداری سبزوار برون سپاری می شود

مرتضي احمدي درگفت و گو با خبر نگار قدس آنلاین در سبزوار گفت: براساس حكم تكليفي شوراي اسلامي شهر سبزوار در تبصره ۶ بودجه مصوب سال ۹۴، شهرداري موظف است نسبت به برون سپاري و واگذاري فعاليت ها و كاركردهاي عملياتي به بخش خصوصي و نسبت به چابك سازي بدنه و چارت تشكيلاتي و سازماني خود اقدام نمايد.

وي افزود : برون سپاري كامل يك خدمت معين، يكي از روش هاي موثر براي كاهش هزينه هاي بالاسري و افزايش كارآيي سازمان ها مي باشد كه با اجرايي آن مي توان قيمت تمام شده يك حكومت را به طور قابل ملاحظه اي كاهش و ساز وكار اعمال نظارت بيشتر بر فرآيند و نتايج كار را در اولويت اصلي قرار داد.

احمدي خاطرنشان كرد: با واگذاري عمليات اجرايي نظارت و كنترل بر ساخت و سازهاي شهري در شهرداري سبزوار با اولويت محدوده تقسيمات شهري منطقه يك حدود ۱۰ نفر از كاركنان خدماتي مازاد در شهرداري سبزوار به بخش خصوصي منتقل خواهند شد.

وي ادامه داد : با اين اقدام بخشي از تكاليف برنامه ميان مدت شهرداري جهت كاهش ۵ درصدي ساليانه نيروي انساني تا پايان سال ۹۷ محقق خواهد شد.

مدير طرح و برنامه شهرداري سبزوار تصریح کرد : براساس استاندارد وزارت كشور شهرداري سبزوار و سازمان هاي تابعه بايد داراي ۲۷۰ پست سازماني و كارمند باشند اين درحالي است كه ۵۰۰ نفر نيروي انساني مازاد در اين شهرداري وجود دارد كه با كاهش تصدي گري چارت سازماني شهرداري استاندارد سازي خواهد شد. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.