نائب رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: باید پس از تحریم مراقب کشورهایی که به دنبال چپاول سرمایه‌های ایران هستند، باشیم .

پس از لغو تحریم‌ها مراقب چپاول سرمایه‌های ایران باشیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم  نادر قاضی‌پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های خراسان رضوی، اظهار داشت: باید پس از تحریم مراقب کشورهایی که به دنبال چپاول سرمایه‌های ایران هستند، باشیم و در این راستا باید برنامه و طرح جامعی در زمینه فولاد، مس، آلومینیوم و خودرو سازی داشته باشیم.

مشهد متعلق به تمام ایرانیان و مسلمین جهان است و من نیز خودم را مشهدی می‌دانم، امنیتی که در مشهد وجود دارد در هیچ جای جهان نیست چراکه با حضور گسترده و میلیونی زائران و مجاوران با قومیت‌ها و ملل مختلفی که حضور دارند، هیچگاه شاهد کمبود در این شهر نبودیم.

وی افزود: تمام نمایندگان مجلس باید یک‌دل و یک‌صدا مشکل بزرگ آب را در شهر مشهد حل کنند ضمن اینکه باید شهر مشهد از تمام لحاظ مدرنیته شود به‌طوری که الگویی برای مسلمین جهان باشد. بنابراین مسئولان این شهر نیز باید برای تسهیل تردد زائران در اطراف حرم چاره‌ای جدی بیندیشند متاسفانه به اندازه‌ای که به ییلاقات مشهد توجه شده به اطراف حرم مطهر رضوی توجهی نشده است.

نائب رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: در اربعین سال گذشته عراقی‌ها بهترین میزبانی را داشتند برای زائران و ما نیز در مشهد مقدس باید میزبان خوبی برای زائران باشیم.

قاضی‌پور در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر مشکلات موسسه مالی اعتباری میزان و شرکت پدیده عنوان کرد: مردم، صداو سیما را رسانه ملی می‌دانند و با توجه تبلیغات گسترده این دو موسسه در رسانه ملی به‌ویژه معرفی پدیده به‌عنوان پروژه‌ای ملی، اطمینان مردم نسبت به این موسسه افزایش پیدا کرده بود. ضمن اینکه موسسه میزان با تایید بانک مرکزی چندین شعبه در هر شهری زده است و امروز بانک مرکزی خود را مسئول اتفاقات پیرامون آن نمی‌داند.

وی افزود: ‌مشکلات میزان و پدیده تنها با ورود قوه قضائیه حل نمی‌شود بلکه باید هر سه قوه در امر هر چه زودتر ورود پیدا کنند و با تعطیلی پروژه که مشکلات حل نمی‌شود.

نائب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: نیمی از 120 هزار سهام‌دار این دو موسسه در وضعیت فقر زندگی می‌کنند و به این پول محتاج هستند و باید هر چه سریع‌تر دولت وارد عمل شود.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: هرگونه انحلال در موسسه میزان باید با نظر بانک مرکزی صورت گیرد. بانک مرکزی موظف است بحث ادغام این موسسه با یکی از بانک‌های دولتی را انجام دهد تا مردم بلاتکلیف و سرگردان نباشند اما بانک مرکزی با میزان پدرانه برخورد نکرد.

وی در رابطه با ورود مجلس پس از توافقات هسته‌ای اظهار کرد: باید کمیسیونی مشترک در مجلس پیرامون این موضوع تشکیل و پیرامون بند بند توافق نامه هسته‌ای بحث شود.

وی افزود: باید پس از تحریم مراقب کشورهایی که به دنبال چپاول سرمایه‌های ایران هستند، باشیم و در این راستا باید برنامه و طرح جامعی در زمینه فولاد، مس، آلومینیوم و خودرو سازی داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.